/ Anmeldelse: Kérastase Blond Absolu Cicaflash Conditioner
Anna
Beauty Star
10/11/25-13:42

Anmeldelse: Kérastase Blond Absolu Cicaflash Conditioner

Jeg har bleket, nordisk blondt hår som lett blir tørt og skjørt i tuppene, samtidig som hodebunnen fort kan bli fet. Jeg ser etter produkter som gir fukt og styrke uten å tynge håret.

Jeg brukte Kérastase Blond Absolu Cicaflash Conditioner 2–3 ganger i uken etter sjamponering. Jeg påførte den fra midten av håret og ut i tuppene, lot den virke i ca. 3–5 minutter og skylte godt ut.

Konsistensen er silkemyk, nesten som en blanding av balsam og maske. Den har en frisk, luksuriøs duft som gir en salongfølelse. Allerede etter første bruk kjentes håret utrolig glatt og lett å gre.

Etter omtrent to ukers bruk har håret mitt blitt merkbart mykere og glattere, med mindre frizz og en jevnere glans. De blonde tonene ser friskere ut, og håret føles sterkere uten å virke tungt.

Jeg elsker hvor lett men samtidig pleiende formelen er, en perfekt balanse mellom fukt og styrke. Håret ser rett og slett sunnere ut og føles mer motstandsdyktig mot varmeverktøy.

Prisen er litt høy, men produktet er så konsentrert at man ikke trenger mye hver gang, så det varer lenge.

🌟🌟🌟🌟🌟 (5/5)

Dette er uten tvil en av de beste balsamene for blondt hår jeg har prøvd. Den gir salongfølelse hjemme og gjør håret både mykt, sterkt og glansfullt uten å tynge. Anbefales på det varmeste til alle med bleket eller blondt hår som trenger ekstra pleie!

Blond Absolu Cicaflash Conditioner 250 ml
Blond Absolu Cicaflash Conditioner 250 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!