/ Starter både kvelds og morgen rutinen min med å rense huden
Emilie
Beauty Star
25/03/25-09:51
Starter både kvelds og morgen rutinen min med å rense huden med den skånsomme "Redness Solutions Soothing Cleanser 150 ml" da jeg har tendens til eksem og rødlig hud. På morgenen etterfølger jeg den med "Dramatically Different Hydrating Jelly" for å tilføre ekstra fukt før jeg smører "Redness Solutions Daily Relief Face Cream 50 ml" for å forsegle fukten i huden. Tar så på øyekremen "All About Eyes Brightening Serum Concentrate 10 ml" for å lysne opp under øynene og redusere hovne øyner etter en natts søvn. Avslutter alltid rutinen med solkrem, akkuratt nå bruker jeg "SPF40 Face Cream 50 ml" for å passe på og forebygge rynker og solskader på huden. PÅ kvelden bruker jeg ikke mange produkter bare for å ikke introdusere for mange aktive ingredienser da jeg har sensitiv hud, jeg renser bare huden emd samme rens. Bruker samme serum og øyekrem, men skifter ut nattkremen til en tykkere krem med "Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml". Dette er en ganske enkel rutine som funker perfekt for min hud, veldig enkel å opprettholde da den ikek tar alt for lang tid morgen eller kveld og gir skikkelig myk og flott hud hele dagen.
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer 50 ml
All About Eyes Brightening Serum Concentrate 10 ml
All About Eyes Brightening Serum Concentrate 10 ml
SPF40 Face Cream 50 ml
SPF40 Face Cream 50 ml
Redness Solutions Daily Relief Face Cream 50 ml
Redness Solutions Daily Relief Face Cream 50 ml
Redness Solutions Soothing Cleanser 150 ml
Redness Solutions Soothing Cleanser 150 ml
Dramatically Different Hydrating Jelly 50 ml
Dramatically Different Hydrating Jelly 50 ml