/ 🔥 Mission: Flawless – en dag i livet med Clinique 🔥 🚀
Tanja
Beauty Beginner
28/03/25-09:21
🔥 Mission: Flawless – en dag i livet med Clinique 🔥 🚀 Kl. 07:00 – Alarmen ringer. Søvnig, men klar for en ny dag. Første oppdrag? Liquid Facial Soap Mild – fjerner nattens mysterier (les: oljer og trøtthet). ⚡ Kl. 07:05 – Clarifying Lotion 2 aktiveres. Døde hudceller? Eliminert. Glød? Aktivert. 💦 Kl. 07:10 – Moisture Surge 100H går inn i dyp fuktmodus. Huden min? Like fresh som en nyåpnet Clinique-krukke! 💄 Kl. 07:30 – Tid for looken: ✅ Even Better Clinical Foundation – dekning + pleie = superheltserum. ✅ Chubby Stick Cheek Colour Balm – for den «jeg er naturlig perfekt»-looken. ✅ High Impact Mascara – Mission: Intense Eyes aktivert. ✨ Kl. 08:00 – Klar for å erobre dagen med en hud som ser flawless ut! 👯‍♀️ @LillyGlødberg, vi MÅ vinne dette! Du vet like godt som meg at huden vår fortjener en Clinique-oppgradering – la oss gjøre det episk! 💚💄
High Impact Zero Gravity Mascara Black
High Impact Zero Gravity Mascara Black
Chubby Stick Sculpting Contour
Chubby Stick Sculpting Contour
Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm Mega Melon
Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm Mega Melon
Chubby Stick Sculpting Highlight
Chubby Stick Sculpting Highlight
Even Better Clinical Brightening Moisturizer 50 ml
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Moisture Surge Active Glow Serum 50 ml
Liquid Facial Soap Mild 200 ml
Liquid Facial Soap Mild 200 ml
Når gjør du denne rutinen?
💥 Hvor ofte gjør jeg denne rutinen? Hver dag! Morgen og kveld. Noen ganger til og med i drømmene mine. Fordi skjønnhetssøvn er lettere å oppnå med Clinique!
Fortsett å utforske fellesskapet!