/ Min hårrutine pleier som oftest å starte med Kérastase
Moushtaq <3
Beauty Pro
20/05/25-05:50(redigert 20/05/25-05:51)
Min hårrutine pleier som oftest å starte med Kérastase nutritive bain satin shampoo. Shampooen liker jeg veldig godt da den gir meg både fukt og glød uten følelsen av å tynge håret noe.
Av og til (1 gang i uken) pleier jeg å bruke jeg også Masquintense hårmaske fra Kérastase, dette for å gi håret en fuktboost, da jeg til vanlig har lang og noe tørt/ frizzy hår 😁 Etter bruk av hårmasken kjenner jeg en forskjell, i at håret blir blant annet enklere å håndtere ved børstning samt glattere. Elixir Ultime hårolje brukes i tuppene blant annet som gir meg både langs og meget god lukt! I tillegg skal den også beskytte mot varme (ved eksempelvis føning)😍
Grunnen til at jeg vil så fjerne teste Kérastase Gloss Absolu er at jeg personlig sliter med lang, tørt og frizzy hår. Jeg er av den grunn alltid på utsikt etter produkter som kan hjelpe meg med dette, spesielt nå på sommeren er det fint å ta ekstra vare på håret og få en fresh look!! Gloss Absolu tenker jeg absolutt kan gi meg mer liv i håret, og litt ekstra pleie kan håret mitt trenge! 😚
@Dzjara 😅