/ ✨ Min hårrutine: Jeg vasker håret 2 ganger i uken med en
Kelly
Beauty Pro
20/05/25-14:37
✨ Min hårrutine: Jeg vasker håret 2 ganger i uken med en skånsom shampoo og bruker alltid balsam og hårkur for å gi fuktighet og styrke til tuppene. Etter vask bruker jeg leave-in produkter og serum for å redusere frizz og beskytte håret. Jeg unngår varmeverktøy så ofte som mulig og lar håret lufttørke for å holde det sunt. Jeg har fett hodebunn og tørre, frizzete tupper, derfor trenger jeg produkter som både gir glans og dyptpleie, uten å tynge 👌 Hvorfor jeg vil teste Gloss Absolu❓ Jeg elsker følelsen av frisørfriskt hår hjemme 😍 og denne serien høres ut som den perfekte match for meg! Jeg har lenge lett etter en hårpleierutine som kan gi meg glans, redusere frizz og ta vare på hår – akkurat det Gloss Absolu lover. Det hadde vært en drøm å få teste hele serien og gi håret mitt den luksusen det fortjener! 💗😊 @Rebecca – fordi vi begge elsker alt som har med hårpleie å gjøre! Noen av produktene jeg bruker i hårrutinen min er:
Absolut Repair Masque Golden 250 ml
Absolut Repair Masque Golden 250 ml
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Absolut Repair Gold Shampoo 300 ml
Absolut Repair Gold Shampoo 300 ml
All Soft Heavy Cream Treatment Mask 250 ml
All Soft Heavy Cream Treatment Mask 250 ml
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
Når gjør du denne rutinen?
Jeg gjør denne hårpleierutinen 2 ganger i uken, vanligvis på kvelden. Da har jeg god tid til å la produktene virke og la håret lufttørke uten stress. Det gir meg en liten spa-følelse hjemme! 💆‍♀️✨
Fortsett å utforske fellesskapet!