/ Min hår­rutine for tykt, krøllete og tørt hår: Som en med
Anna
Beauty Star
20/05/25-17:44
Min hår­rutine for tykt, krøllete og tørt hår: Som en med tykk, krøllete manke som har vært gjennom mye bleking og hyppig slickback-styling, har jeg satt sammen en pleierutine som gir styrke, fukt og beskyttelse fra røtter til tupper. 1. Starter alltid med å dobbelsjamponere med k18 sin detox sjampo for å fjerne silikonrester og oppbygging. Denne sjampoen gir en myk base uten å strippe håret fullstendig. 2. Påfør så k18 sin leave-in maske i håndkletørt hår, lar virke 4 minutter. 3. Bruker så Redken sin Extreme anti-snap leave-in i lengder og tupper etter dusj. Stimulerer sunn hårvekst og styrker fiberen fra innsiden, og forhindrer videre breakage. Bruker også noen dråper med Kerastase sin hårolje i tuppene. 4. Om morgenen bruker jeg kerastase sitt genesis serum for å balansere og berolige hodebunnen, og om kvelden påfører jeg nattserumet som gir ekstra næring og glans mens jeg sover. Jeg vil gjerne teste Gloss Absolu fordi jeg allerede har en grundig pleierutine for tykt, krøllete og tørt hår, men savner glans og frizz-kontroll. Spesielt Anti-Frizz Glaze Mist og Glaze Drops frister, for å forseg­le fukt og gi meg en skinnende finish! @Eilin
Extreme Anti-Snap Leave-In Treatment 250 ml
Extreme Anti-Snap Leave-In Treatment 250 ml
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
Når gjør du denne rutinen?
Når håret trenger ekstra styrke
Fortsett å utforske fellesskapet!