/ Min hårrutine er som følger: Vasker håret annenhver dag.
Silje Kristin
Beauty Star
21/05/25-08:16
Min hårrutine er som følger: Vasker håret annenhver dag. Bruker color wow security sjampo for tynt/fint hår, vekselvis med apotek-sjampo pga kløende hodebunn. Hårkur: color wow money mask Balsam: Color wow color security conditioner vekselvis med color wow cocomotion lubricating conditioner. Etter å ha handletørket håret, bruker jeg color wow trestment, enten super natural eller curly, alt etter hva slags hår jeg ønsker. Etter det har jeg i color wow coconut biónic cocktail.  Styling:  Jeg bruker color wow: x-large bombshell skum, raise the roots, style on steroids texture spray, Curl Wow Curl Shook Mix + Fix Bundling Spray, One Minute Transformation Cream og money mist. NB: Det er veldig viktig å ikke bruke alle disse sistnevnte stylingproduktene samtidig. Da blir håret alt for tynget og fett. Jeg bruker svært lite av hvert produkt. Lite går langt! På «slettedager» bruker jeg supernatural spray. Volum-skum og one minute i tuppene etter sletting. På «krølledager» bruker jeg curly treatment, volume skum, raise the root og curly spray. One minute i tuppene hver dag. Style on steroids hver dag. Místical shine når jeg vil være ekstra fin :)
Shook Epic Curl Perfector 295 ml
Shook Epic Curl Perfector 295 ml
Coco Motion Lubricating Conditioner 295 ml
Coco Motion Lubricating Conditioner 295 ml
Xtra Large Bombshell Volumizer Styling Mousse 200 ml
Xtra Large Bombshell Volumizer Styling Mousse 200 ml
Når gjør du denne rutinen?
Vasker håret annenhver dag. Styler håret annenhver dag.
Fortsett å utforske fellesskapet!