/ Min hårpleierutine 🌺 HÅRTYPE: Blondt, fint og naturlig
Caroline
Beauty Star
27/05/25-22:10(redigert 27/05/25-22:31)
Min hårpleierutine 🌺 HÅRTYPE: Blondt, fint og naturlig bølgete, med hårlengde forbi skuldrene. Sliter som regel med at håret kan føles tørt og frizzy, og samtidig ofte oljete. I det siste har jeg også opplevd litt hårtap. Har i år sluttet å stripe håret, og latt mitt naturlige hår vokse ut, og jeg merker allerede at det har hatt en stor effekt. RUTINE: Jeg prøver å vaske håret mitt 2 til maks 3 ganger i uken, samtidig som jeg liker å olje hodebunnen og lengder en gang i uken. Unngår å børste vått hår, fletter det på natten og prøver i bunn og grunn å la det være "for seg selv" så mye som mulig. I tiden framover tenker jeg å teste ut "hair sandwich method", som går ut på å først tilføre balsam i lengdene, for deretter bruke shampoo og til slutt avslutte med balsam igjen. For tiden benytter jeg meg av Kerastase sine Nutritive produkter, og er helt avhengig av en god hårolje/leave-in etter hårvask. Er alltid på jakt etter å finne den ultimate hårserien for mitt hår, og ser gjerne etter å kunne prøve ut nye produkter som kan gi ren fuktighet men også glans!🌻
Nutritive Bain Riche Shampoo 250 ml
Nutritive Bain Riche Shampoo 250 ml
Nutritive Lotion Thermique Blow-Dry Mist 150 ml
Nutritive Lotion Thermique Blow-Dry Mist 150 ml
Nutritive Nectar Thermique Heat Protection 150 ml
Nutritive Nectar Thermique Heat Protection 150 ml
Botanical Repair Leave In Treatment 100 ml
Botanical Repair Leave In Treatment 100 ml
Når gjør du denne rutinen?
2-3 ganger i uken, ofte på søndag og kvelden
Fortsett å utforske fellesskapet!