/ Jeg synes at Rituals har en mengde fantastiske dufter, og
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
30/11/24-00:29
Jeg synes at Rituals har en mengde fantastiske dufter, og selv om jeg bruker både bodyscrub, dusjolje og showerfoam fra de så er det faktisk i hus og hjem de er en av mine store favoritter 🥰
Jeg føler en ro i sjelen når det lukter godt, så jeg har duftpinner spredt ut i hele huset. I tillegg til noen få duftlys slik at duften ikke skal bli overbærende.
Det er viktig for meg at duftene ikke kræsjer med hverandre, så jeg bruker alltid lik duft på alt.
-Det lønner det seg virkelig å kjøpe den store refillen når du trenger påfyll! 😃
Jeg bruker også deres rom og tekstilspray som jeg sprayer på sengetøy og sofatekstiler.
-De fleste av Rituals sprayer kan også brukes på hår og hud 😍
Og for litt ekstra luksus bruker jeg deres håndsåpe på kjøkkenet. 😊
Et annet tips er den elegante bilparfymen formet som en trekloss. Bilen dufter akkurat passe og ikke overvelmende kvalmt som feks en wonderbaum gjør 😵💫 -Og du får kjøpt både duftkloss, spraybeholder og refiller 😊
Rituals har mange nydelige dufter, og selv om det kan være vanskelig å velge er jeg nå inne i en periode der jeg kun bruker Wild Fig. En beroligende og kanskje litt dypere duft som de fleste menn setter veldig pris på.
Den er ikke søtklissete bubbelgum, men kanskje litt mer moden og behagelig.
Men også The Ritual of Mehr med sin friske mellomdype bunn i appelsinblomst er en stor favoritt, eller den klassiske friske Sakura🌸
Jeg har aldri møtt på en Rituals-duft jeg ikke har likt. Og selv om det kanskje høres dumt ut føler jeg at min hjem får en helt annen atmosfære med disse duftene, og jeg blir alltid like stolt når en gjest spør hva det er som dufter så godt 🥰
The Ritual Of Sakura Parfum D'Interieur 500 ml
The Ritual of Sakura Car Air Freshener
The Ritual Of Sakura Scented Candle 290 g
The Ritual Of Sakura Fragrance Sticks 250 ml
The Ritual of Sakura Concentrated Hand Wash Refill 100 ml
The Ritual Of Sakura Refill Fragrance Sticks 250 ml