/ Hei, MITT HÅR: Jeg har hår ned til litt nedenfor
Toril
Beauty Beginner
27/05/25-15:54
Hei, MITT HÅR: Jeg har hår ned til litt nedenfor BH-stroppen, det er bølgete, og håret har blitt tynnere og sprøere etter overgangsalderen. Jeg farger ikke men bruker litt gloss i ny og ne. MÅLET MED MIN RUTINE: Jeg ønsker at håret skal kunne vokse seg langt og sundt, og at det naturlige fallet skal bli tydligst mulig uten frizz og tyngde. PRODUKTER: Shampoo: Wella SP LuxOil og Redken Extreme Balsam: Noen ganger Wella SP LuxOil andre ganger Redken All Soft Olje: moroccanoil light og litt andre forskjellige HVERDAGS RUTINE: -Vasker håret ca 2 ganger i uken -Børster aldri, bruker kun en bred-tannet kam, og kun på tørt hår, eller i dusjen med balsam i -Før vask grer jeg ut alle floker -Sjamponerer 2 ganger, skyller godt mellom hver runde -Balsam i håret i ca 3 - 5 minutter - nå kan du evnt gre håret med en vidtannet kam -Skyll ut balsam -Klem ut vannet fra håret -Sett håret i en turban, ikke gni eller froter håret med håndkle -Ta et pump eller to med MaroccenOil Light i hendene, gni de godt sammen og klem det inn i håret. PARTY RUTINE: Vask og balsam som over, men dropper olje og bruker en curl cream som jeg kryster inn i håret. Hender jeg bruker en difuser for å tørke og sette mer "krøll" ALDRI: Jeg grer aldri vått hår borstett fra hvis det er balsam i håret. Jeg bruker aldri børste, Kun vidtannet kam SJELDENT: Varmebehandling Skum og annet som gjør håret stivt
Ultimate Smooth Shampoo 250 ml
Ultimate Smooth Shampoo 250 ml
All Soft Heavy Cream Treatment Mask 250 ml
All Soft Heavy Cream Treatment Mask 250 ml
Når gjør du denne rutinen?
regelmessig
Fortsett å utforske fellesskapet!