/ Hei đŸ‘‹đŸŒ Dette er mine all time favorites, men det var
Silje
Beauty Star
02/01/24-23:15(redigert 02/01/24-23:19 )
Hei đŸ‘‹đŸŒ Dette er mine all time favorites, men det var vanskelig Ă„ velge kun 8 produkter đŸ€” Men disse har jeg brukt fast i MANGE Ă„r og kjĂžper de alltid om igjen, de gjĂžr sminkerutinen lekende lett og gir er nydelig resultat- ingen slĂ„r disse đŸ€ Og de gir en enkel, naturlig & rask hverdagslook ✹  Som nybakt smĂ„barnsmor og kronisk syk hadde det vĂŠrt veldig kjekt Ă„ kunne vinne en kupong for Ă„ kjĂžpe pĂ„fyll av en av disse eller finne et nytt & spennede produkt Ă„ freshe seg opp med i en en hektisk hverdag med baby 🙈 Litt egenpleie er viktig Ă„ prioritere innimellom for Ă„ fĂžle seg litt vell 😮 Cc kremen fra it cosmetics gir et flawless resultat og med UD sin settingspray sitter sminken som stĂžpt hele dagen đŸ©¶ KVD sin contour palett gir et fint resultat i kombinasjon med BECCA x smashbox sin Champagne Pop highlighter ✹ Til bryn er det anastasia som gjelder, og brynspennen er lett Ă„ jobbe med đŸ‘đŸŒ Og for Ă„ holde de pĂ„ plass er benefit lĂžsningen, brow gelen former og setter brynene med bĂžrsten slik at man fĂ„r brows on fleek đŸ„‡Til Ăžynene har lancome sin lash idĂŽle blitt en storfavoritt da den separerer, gir lange og fyldige vipper đŸ«¶đŸŒ Og for Ă„ toppe det hele bruker jeg clinique sin liquid liner, den er lett Ă„ bruke og har en god applikator đŸ€ Utfordrer disse til Ă„ delta: @Marja Helena @LunaChristensen__ HĂ„per alle fĂ„r en fin start pĂ„ Ă„ret đŸ«¶đŸŒ
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Medium
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Medium
High Impact Easy Liquid Liner Black
High Impact Easy Liquid Liner Black
Lash IdĂŽle Mascara Black
Lash IdĂŽle Mascara Black
Mini Shade + Light Face Contour Duo Medium
Mini Shade + Light Face Contour Duo Medium
Brow Wiz Chocolate
Brow Wiz Chocolate
24 Hour Brow Setter Eyebrow Gel Clear
24 Hour Brow Setter Eyebrow Gel Clear