/ Hei dere! Jeg tenkte å lage et innlegg om hårprodukter som
Olivia
Beauty Star
21/05/25-11:28(redigert 21/05/25-11:37 )
Hei dere! Jeg tenkte å lage et innlegg om hårprodukter som jeg har testet i forhold til tørt hår og hårtap, noe jeg vet mange andre også har utfordringer med.💕
Min vaskerutine:
Joico K-PAK Clarifying shampoo (renser ut alt av produktoppbyggning i hodebunnen/håret)
KÈRASTASE BAIN DENSITÈ shampoo (skaper mer fylde i håret)
Wella professionals sp LuxeOil keratine conditioner (Veldig god og fuktighetsgivende, men vil anbefale joico hydrasplash conditioner foran denne)
Min etter vask rutine:
K18 molecular repair hair oil (en av de bedre håroljene jeg har testet, veldig drøy i bruk og gjør håret kjempe mykt)
Milkshake whipped cream leave-in foam (veldig god duft og gir ok med fuktighet, men ikke helt optimal)
Color wow dream cocktail (gir kjempe god fukt og er behagelig å bruke i håret)
Min Kveldsrutine:
KÈRASTASE NUTRITIVE Magic night serum (veldig bra produkt og god effekt på frizz gjennom natten)
KÈRASTASE GENESIS Serum (helt sikkert noe du har hørt om før, den er helt fantastisk om du ønsker å pleie hodebunnen og styrke hårstråene dine om de knekker lett)
Min konklusjon er at joico er desidert best på rensing og fuktighet og kérastase er best på pleie og hårtap. Håper dette er nyttig for noen av dere!💕
Jeg vil gjerne teste Kérastase Gloss Absolu serien siden den er utviklet for langvarig glans, redusere frizz og beskytte håret mot fuktighet og varme. Jeg sjekket opp ingrediensene og ble imponert over egenskapene, denne serien fukter og fylle hårfibrene, jevner ut hårets overflate for en speilblank finish og danner en beskyttende barriere mot fuktighet for å forhindre frizz. Mange gode egenskaper jeg gjerne vil teste ut på mitt hår etter jeg har jobbet med å styrke håret mitt!💕
@livemarii
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Densifique Bain Densité Shampoo 250 ml
LuxeOil Keratin Restore Mask 150 ml
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
Når gjør du denne rutinen?
Jeg utfører rutinen på vaskedagen og bruker kveldsrutiner hver dag.