/ Hår­rutinen min er som følger: Jeg starter med Kérastase
Martine
Beauty Star
21/05/25-16:50
Hår­rutinen min er som følger: Jeg starter med Kérastase Bain Satin 2 – en næringsrik sjampo som gir fuktighet og glans til håret mitt uten å tynge. Etter vask bruker jeg Lait Vital som balsam – den gjør håret silkemykt og lett å gre gjennom. Ca. én gang i uka unner jeg meg Masquintense, som virkelig redder håret når det føles tørt og slitt. Etter håndkletørking påfører jeg 8H Magic Night Serum i lengdene. Den gir intens fukt over natta uten å gjøre håret fett – og lukter helt fantastisk! Før føning bruker jeg Nutritive Nectar Thermique, som både beskytter mot varme og gjør håret glansfullt og mykt. Til slutt avslutter jeg med litt Elixir Ultime hårolje i tuppene for ekstra shine. Jeg har lenge vært trofast mot Nutritive-serien, men har veldig lyst til å teste Gloss Absolu! Jeg elsker produkter som gir glans, og har hørt at denne serien kombinerer pleie med et speilblankt resultat – akkurat det jeg er ute etter nå som håret trenger litt ekstra kjærlighet. Kanskje jeg finner en ny favoritt? @martine
Nutritive Bain Satin Shampoo 250 ml
Nutritive Bain Satin Shampoo 250 ml
Nutritive Lait Vital Conditioner 200 ml
Nutritive Lait Vital Conditioner 200 ml
Nutritive Masquintense Riche Hair mask 200 ml
Nutritive Masquintense Riche Hair mask 200 ml
Nutritive Nectar Thermique Heat Protection 150 ml
Nutritive Nectar Thermique Heat Protection 150 ml
Når gjør du denne rutinen?
Hver uke !
Fortsett å utforske fellesskapet!