/ Hårpleie rutinen min🤭Håroljen bruker jeg daglig (kun på
LANDAASGITTE
Beauty Beginner
02/07/25-15:03(redigert 02/07/25-15:03)
Hårpleie rutinen min🤭Håroljen bruker jeg daglig (kun på tuppene) Sjampooen og balsamen er det eneste som har funket for mitt hår, føles ut som det blir skikkelig rent og glatt uten å koste shorta. Har prøvd andre som maui, olaplex og andre men ingenting slår den så langt. Hårmasken ville jeg ikke kjøpt på nytt vil heller prøve en annen. Redken Acid binding bruker jeg når jeg føler håret mitt trenger det lille ekstra, det styrker det opp etter jeg har vært hos frisøren. Andre ting som jeg bruker er scalp massager for å stimulere hodebunnen og få mer vekst🤭likevel som det er PERFEKT for folk slik som meg som har negler og ikke vil de skal knekke. Og bruker også mielle hair oil for «oilling» i hodebunnen for hårvekst, dette kan du lese mer om på nettet men det fungerer fantastisk! Andre ting jeg bruker i håret er til styling: bumble heat protestant lukter faktsik HELT UTROLIG GODT og fungerer som fjell, wow bombshell blowout bruker jeg også for å få volum og bedre hold
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
Elvital Hyaluron Plump Hair Mask 300 ml
Elvital Hyaluron Plump Hair Conditioner 200 MLT
Elvital Hyaluron Plump Hair Shampoo 250 ml
Scalp Solutions Stimulating Scalp Massager
No.7 Bonding Oil 30 ml
Hairdresser's Invisible Oil Primer 250 ml
Når gjør du denne rutinen?
Hele hårrutinen både daglig og innimellom, forklarer når jeg bruker produktene i beskrivelsen