/ HĂ„rpleie rutinen minđ€HĂ„roljen bruker jeg daglig (kun pĂ„
LANDAASGITTE
Beauty Beginner
02/07/25-15:03(redigert 02/07/25-15:03 )
HĂ„rpleie rutinen minđ€HĂ„roljen bruker jeg daglig (kun pĂ„ tuppene) Sjampooen og balsamen er det eneste som har funket for mitt hĂ„r, fĂžles ut som det blir skikkelig rent og glatt uten Ă„ koste shorta. Har prĂžvd andre som maui, olaplex og andre men ingenting slĂ„r den sĂ„ langt. HĂ„rmasken ville jeg ikke kjĂžpt pĂ„ nytt vil heller prĂžve en annen. Redken Acid binding bruker jeg nĂ„r jeg fĂžler hĂ„ret mitt trenger det lille ekstra, det styrker det opp etter jeg har vĂŠrt hos frisĂžren. Andre ting som jeg bruker er scalp massager for Ă„ stimulere hodebunnen og fĂ„ mer vekstđ€likevel som det er PERFEKT for folk slik som meg som har negler og ikke vil de skal knekke. Og bruker ogsĂ„ mielle hair oil for «oilling» i hodebunnen for hĂ„rvekst, dette kan du lese mer om pĂ„ nettet men det fungerer fantastisk! Andre ting jeg bruker i hĂ„ret er til styling: bumble heat protestant lukter faktsik HELT UTROLIG GODT og fungerer som fjell, wow bombshell blowout bruker jeg ogsĂ„ for Ă„ fĂ„ volum og bedre hold
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
Elvital Hyaluron Plump Hair Mask 300 ml
Elvital Hyaluron Plump Hair Conditioner 200 ml
Elvital Hyaluron Plump Hair Shampoo 250 ml
Scalp Solutions Stimulating Scalp Massager
No.7 Bonding Oil 30 ml
Hairdresser's Invisible Oil Primer 250 ml
NÄr gjÞr du denne rutinen?
Hele hÄrrutinen bÄde daglig og innimellom, forklarer nÄr jeg bruker produktene i beskrivelsen