/ Elsker Sisley produktene ettersom de gir umiddelbar effekt
siv.anett.hernar
Beauty Star
01/12/23-03:13
Elsker Sisley produktene ettersom de gir umiddelbar effekt og langsiktig effekt. Produktene er dyre, men varer evig. Morgenrutinen er å ta på gentle faciel buffingcream ca 2 g i uken. Lar den tørke og rubber den av i dusjen. Etter dusj er det på med baume efficace rundt øyne og munn. Våkner og ser våknere ut. Mørke ringer og puffer reduseres. Noen ganger i uka bruker jeg et tykt lag med den grønne øyenmasken.
Innimellom bruker jeg express flower gel for å se enda freshere ut. Litt double tensour for å løfte huden. Intensiv firming bust for kløfta mellom brystene. Og neck cream på bryst og hals.
Ekstra fuktighet med creme hydratante. Foundstion og concealer i samme merke før jeg sprayer med floral spray for velvære og makeup setting. Volum mascara fra sisley. Rouge og nye leppestiften i sisley. Etter rens på kveld med eau efficace make up remover bruker jeg entenvelvet nourishing craem eller creme hydratant.
Høres mye ut, men bytter litt innimellom og bruker ikke alle produktene innimellom.
Ønsker meg supremya yeaux produktene, men foreløpig for durt for meg.
Fremdeles på jakt etter serum