/ Clinique er en av mine store hverdagshelter. Kvaliteten er
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
25/03/25-16:32(redigert 25/03/25-16:42 )
Clinique er en av mine store hverdagshelter. Kvaliteten er topp, prisene er overkommelige og produktene er enkle å bruke! Om det så er børsterens eller deo så vet du alltid at Clinique er et trygt valg som aldri skuffer! Moisture Surge dagkrem er jeg aldri foruten, og det er alltid denne i reisestørrelse som blir med meg på tur hver gang det er trangt om plassen.  Om det så er morgen, kveld eller midt på dagen over sminken så er både facemisten eller den lette kremen en rask oppfrisker som trekker inn umiddelbart! Den gir meg alt det viktigste når jeg ikke har plass eller tid til en rutine med mange steg. 👌🏼 -Serumet har jeg ikke hatt gleden av å prøve, men står meget høyt på listen over produkter jeg viiirkelig tror jeg ville like! Og mitt absolutte supertips: Deres duo-øyeskyggepenn med 2 matchende farger i samme penn er også en slik plassbesparende innertier jeg alltid har med i vesken som du plutselig ikke skjønner hvordan du har klart deg uten! Så enkel å rask, så mange nydelige farger å velge på!🩷 Jeg har nok aldri prøvd et produkt fra Clinique som ikke har blitt en fast del av min rutine 🥰 Tagger medlemmer og legger ut bilde i kommentar da det ikke er mulig her i innlegget 😊
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Hydrator Day Cream 15 ml
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Hydrator Day Cream 15 ml
Moisture Surge™ Lip Hydro-Plump Treatment 10 ml
Moisture Surge™ Lip Hydro-Plump Treatment 10 ml
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Moisture Surge Face Spray 125 ml
Moisture Surge Face Spray 125 ml
High Impact Dual Rose+Truffles
High Impact Dual Rose+Truffles
Makeup Brush Cleanser 236 ml
Makeup Brush Cleanser 236 ml
Når gjør du denne rutinen?
Morgen, kveld og ved behov 🩷 Clinique har noe for ethvert behov!
Fortsett å utforske fellesskapet!