/ Alle mine hudhelter kommer fra fantastiske Filorga, og jeg
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
16/10/24-14:38
Alle mine hudhelter kommer fra fantastiske Filorga, og jeg bruker de på ansikt, hals og bryst.  Disse produktene kjøper jeg alltid igjen og igjen. 😃De har mange flotte renseprodukter, men da jeg sjeldent bruker sminke i hverdagen er Micellarvannet min hverdagsrens. -Og for et "vann"! 😍 Uten tvil det beste jeg har prøvd! Filorga har også mange flotte essencer (toner) og neste trinn i min rutine er noen dråper av NCEF essence på en bomullspad. Min hud er ekstra tørr om høsten og skriker etter oppmerksomhet, og da er Filorga sin shot et fantastisk produkt. Flasken kommer i 2 størrelser og er en kur du skal bruke 2ggr pr dag i 1-2 uker frem til flasken er tom, og pimpetten viser deg eksakt hvor mye serum du skal bruke. (Smart, ikke sant? 😃) Jeg anbefaler deg til å ta et og et område av gangen da serumet tørker rekordraskt 😊 Av dagkremer/serum er jeg avhengig av en krem som tørker inn vanvittig fort da jeg sliter litt med svettetokter. Hydra-Haul er en fantastisk fuktbombe av en gel som inneholder både hyaloronsyre og andre godsaker. Ikke glem serumet med samme navn, og her kan jeg nevne at Hydra Haul serien er meget godt priset dessuten. 😊 Skal jeg pynte meg så bruker jeg mitt "hemmelige" magiske våpen, -Oxygen Glow som gir huden din som et kamerafilter med glødende utjevnet hud. Det er som du har brukt en hel haug med sminkeprodukter, men alt som trengs er noen få dråper med den lyserosa ansikts og øyekrem! 🥰 Filorga selv kaller denne "red carpet ready", og jeg er så enig som man kan bli! Og den trekker inn utrolig raskt og etterlater huden din silkemyk. 🌸 På kveldstid er det etter essence på tide med litt retinol i NCEF serum, dette gjør jeg 3 dager i uken, etterfulgt av Time Filler night.  De andre 3 dagene bruker jeg feks Time-Filler serumet etterfulgt av NCEF night mask som er en av mine absolutte favoritt nattkremer gjennom tidene! OBS! Du skal ikke bruke ncef serum og night mask sammen da disse har aktive ingredienser som kan skape irritasjon. 😊 Så må jeg tipse om et magisk produkt som ikke alle har fått med seg, nemlig Filorga Sleep & Peel. ❤️ Dette er en nattkrem med peeling som kan brukes når hunden trenger litt ekstra. Selv bruker jeg denne minst en gang hver årstid, og da skal du ikke bruke hverken serum eller nattkrem uten gå rett på Sleep&Peel etter rens og toner. Brukes som en kur frem til tuben er tom (drøyt en måned), og dette er en drøy krem så ikke bruk for mye. 😊 Jeg kan rett å slett ikke skryte nok av denne, og har du ikke prøvd den så har du noe å glede deg til for denne gir virkelig resultater!! 😃👌🏼 De har også peeling og kurer som Oxygen Peel, Oxygen Glow, Meso Mask og facesheets jeg bruker etter behov, men siden jeg allerede har nevnt alt for mange produkter tenker jeg at vi stopper her 😅 Filorga har noe for alle mine behov 🥰
Skin-Prep Micellar Solution 400 ml
Skin-Prep Micellar Solution 400 ml
NCEF-Shot 15 ml
NCEF-Shot 15 ml
NCEF-Essence 150 ml
NCEF-Essence 150 ml
NCEF-Night Mask 50 ml
NCEF-Night Mask 50 ml
NCEF Intensive Serum 30 ml
NCEF Intensive Serum 30 ml
Hydra-Hyal Gel Cream 50 ml
Hydra-Hyal Gel Cream 50 ml