/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Legg til
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Josefine
Beauty Pro
09/03/26-14:36(redigert 09/03/26-17:53)
Noen som har tips til et setting pudder, helst pressed?

Noen som har tips til et setting pudder, helst pressed?

No Color Setting Powder 12 g
Josefine
Beauty Pro
09/03/26-14:25
Mitt go to sminkeprodukt⭐️ Perfekt nå som solen kommer

Mitt go to sminkeprodukt⭐️ Perfekt nå som solen kommer tilbake. Den gir fuktighet til huden min i tilegg inneholder den spf☀

CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 6 Bronze
Solveig-Mariz
Beauty Star
09/03/26-12:30
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Antonina🌸
Beauty Pro
06/03/26-13:43
Til denne Makeup looken brukte jeg lumene skin tint bronzer

Til denne Makeup looken brukte jeg lumene skin tint bronzer fra anastasia mac blush brow pen fra mac nars concealer lip liner fra nyx og lip stick fra ysl

Mini Radiant Creamy Concealer Walnut
Vilde Haapalainen
Beauty Pro
05/03/26-12:15
Må bare få tipse om denne eyelineren fra Maybelline. Jeg

Må bare få tipse om denne eyelineren fra Maybelline. Jeg bruker sjeldent eyeliner fordi jeg synes det er vanskelig å bruke og de pleier som regel ikke å holde spesielt i vannlinjen, men denne synes jeg virkelig er helt super! Den holder godt på vannlinja og er såå enkel å jobbe med 🙌🏼

Anbefales til alle, også de som er nybegynnere til eyelinere ❤️

Tattoo Liner Gel Pencil 900 Deep Onyx
Sandra
Beauty Star
05/03/26-10:19(redigert 05/03/26-10:21)
Min øyenskygge idag✨️  Øyenskyggen er indie merke (Gloss

Min øyenskygge idag✨️

Øyenskyggen er indie merke (Gloss Gods - Dancing Lights Palette)

Ting brukt som ikke er fra Kicks: ~Fenty Beauty concealer (bare innerst under øye, for å lyse det litt opp)

Alt annet er fra Kicks: ~Milani øyenskygge base ~NYX glitter glue ~Benefit Boi-ing Bright On concealer (har ikke inne rett farge, så la til en random farge i produkt brukt) ~NYX Micro Brow Pencil (Finner ikke på produkt brukt) ~NYX Lift & Snatch (Finner, men kan ikke legge til mer produkter brukt) ~Maybelline Superlock Brow Glue ~BeautyAct 38°C Volume and Length (tester for Kicks) ~MAC Half lash curler

Super Lock Brow Glue Clear
Glitter Primer Glitter Primer
MAC Half Lash Curler
Eyeshadow Primer Transparent Nude
38⁰C Volume & Lenght Black
Boi-ing Bright On Concealer 11 Hazelnut
Sandra
Beauty Star
03/03/26-13:50
Dagens look✨️  Øyenskygge er indie merke, kjøpt en annen

Dagens look✨️ Øyenskygge er indie merke, kjøpt en annen plass.

Brukt fra Kicks: ~MAC Half Lash Curler ~NYX Glitter Glue ~NYX Micro Brow Pencil ~Maybelline Superlock Brow Glue

klarer kun å finne 2 av de på dette systemet. brukt mye energi å bla igjennom produktene🙈 beklager det.

Super Lock Brow Glue Clear
Micro Brow Pencil 06 Brunette
Cecilie
Beauty Pro
27/02/26-11:01
Favorittsettingsprayen har fått nytt utseende! Hvis du er

Favorittsettingsprayen har fått nytt utseende! Hvis du er ute etter en god setting-spray og ikke har prøvd "All nighter" fra Urban Decay, må du bare prøve den! Sminken sitter pent hele dagen/kvelden/natta. Den er litt matt, og ansiktet kan kjennes litt stivt ut i starten - men jeg syns denne bare blir bedre og bedre utover dagen!

All Nighter Setting Spray Original 118 ml