/ Beauty Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Tilføye
AltBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Jeanette
Beauty Star
19/07/24-11:16
En liten fargerik look til 🩷
En liten fargerik look til 🩷
Kyliner Brush Tip Liquid Eyeliner Pen 1 Black
All Nighter Vitamin C Setting Spray 118 ml
Jeanette
Beauty Star
17/07/24-21:07
Elsker beauty og sminke, her er en glødende look jeg lagde
Elsker beauty og sminke, her er en glødende look jeg lagde for noen dager siden
Kyliner Brush Tip Liquid Eyeliner Pen 1 Black
The Marsh Mellow Primer 30 ml
Mini Radiant Creamy Concealer Custard
Backstage Rosy Glow 001 Pink
Kylighter Illuminating Powder 40 Princess Please
All Nighter Setting Spray 118 ml
Maria
Beauty Star
16/07/24-13:30
Denne gjør håret så deilig og så mykt. Anbefales på det
Denne gjør håret så deilig og så mykt. Anbefales på det sterkeste
Curl Manifesto Masque Beurre Haute Nutrition Hair Mask 200 ml
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Maria
Beauty Star
16/07/24-13:22
Denne parfymen er så good. Min favoritt parfyme som jeg har
Denne parfymen er så good. Min favoritt parfyme som jeg har brukt flere år.
Sì Intense EdP 30 ml
Maria
Beauty Star
16/07/24-13:18
denne er absolutt verdt å teste ut. Har brukt den noen uker
denne er absolutt verdt å teste ut. Har brukt den noen uker nå og merker en stor forksjell i lengen på vippene mine. Ikke bare ser de sunnere ut, men de har vokst. Kommer til å forsette å bruke denne fremover og maskaren ser så bra ut på vippene mine nå som de har vokst pågrunn av dette serumet.
Eyelash Serum 3 ml
Elena
Beauty Pro
13/07/24-20:55
På tide å rose The Ordinary! For et merke! Virkelig gode
På tide å rose The Ordinary! For et merke! Virkelig gode produkter med aktive ingredienser for en rimelig pris 🫶🏼 Kan det bli bedre? Hva er din favoritt produkt?
Multi-Peptide Eye Serum 15 ml
Squalane Cleanser 150 ml
Granactive Retinoid 2% Emulsion Serum 30 ml
Ewelina Marta
Beauty Pro
10/07/24-07:38(redigert på 10/07/24-07:40)
Når jeg begynte med make up valgte jeg ofte antall over
Når jeg begynte med make up valgte jeg ofte antall over kvaliteten😅 Hard lesson learned, fant jeg ut at det er bedre med mindre sminke men bedre kvalitet. Jeg landa på at jeg bør begynne med mascara, dette har alltid vært den første og viktigste make up produktet for meg. Min favoritt er Lancome. De er kjent for sine mascara og jeg tror alle finner en eller to som ville passe. Dessuten er de ofte på tilbud og hver jul kan man kjøpe gunstige julegaver med Lancome sine mascara inne. Produktet nummer to er god leppe produkt. For meg den beste man kan få for pengene er Clairis sine lip oil, Lip comfort oil. Mange farger, veldig behagelige og pleiende. For meg disse to produkter gjør jobben når det gjelder make up.
Lash Idôle Mascara Black
Lip Comfort Oil 09 Chocolate
Christina
Beauty Pro
09/07/24-11:57