/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Legg til
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Maren Helene
Beauty Pro
05/04/26-13:16
En liten date look ❤

En liten date look ❤

Precisely, My Brow Wax - Full-pigment Sculpting Brow Wax 4
Kristina
Beauty Star
26/03/26-10:21
fint leppeprodukt jeg fant nylig

fint leppeprodukt jeg fant nylig

Lifter Gloss Sweetheart
Kristina
Beauty Star
26/03/26-10:13
Denne perfekte foundationen, selv for min tørre hud. Glem

Denne perfekte foundationen, selv for min tørre hud. Glem selvfølgelig å fukte og eksfoliere først for best resultat. Dekker virkelig godt og holder hele dagen. Fantastisk for spesielle anledninger når du trenger at sminken skal se bra ut hele dagen.

Studio Waterweight Foundation NC20
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Vilde Haapalainen
Beauty Pro
18/03/26-18:26
En foundation jeg liker, som også er litt billig, er loreal

En foundation jeg liker, som også er litt billig, er loreal sin true match foundation! Passer overraskende godt til meg som har akneutsatt og oljete hud ❤ står heldigvis 'ikke-komedogen' i beskrivelsen av den, og jeg er stor-fornøyd med det! Anbefales veldig 😊

True Match Super-Blendable Foundation 1.C
Vilde Haapalainen
Beauty Pro
18/03/26-18:21
Min nye go to vippetang er denne fra Shiseido! Kan ikke tro

Min nye go to vippetang er denne fra Shiseido! Kan ikke tro at jeg ikke har prøvd den før nå nylig! ❤

Eyelash Curler
Josefine
Beauty Pro
09/03/26-14:36(redigert 09/03/26-17:53)
Noen som har tips til et setting pudder, helst pressed?

Noen som har tips til et setting pudder, helst pressed?

No Color Setting Powder 12 g
Josefine
Beauty Pro
09/03/26-14:25
Mitt go to sminkeprodukt⭐️ Perfekt nå som solen kommer

Mitt go to sminkeprodukt⭐️ Perfekt nå som solen kommer tilbake. Den gir fuktighet til huden min i tilegg inneholder den spf☀

CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 6 Bronze
Solveig-Mariz
Beauty Star
09/03/26-12:30