/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Legge til
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Linn
Beauty Pro
06/05/26-14:19
Gårdagens makeup look 💄
Gårdagens makeup look 💄
On-the-Glow Base Honey
LES SIGNES DE CHANEL ILLUMINATING POWDER BLUSH
Lash Fan Club - Fan Fest Mascara sett med gratis mini
Lene
Beauty Pro
06/05/26-13:37
Jeg synes det er gøy med litt farger nå på våren og
Jeg synes det er gøy med litt farger nå på våren og sommeren💅 Denne neglelakken fra Atelier Rouge i fargen Drop the beat er så fresh💅😍
Nail Polish - Summer Festival Collection Drop The Beat
Lene
Beauty Pro
06/05/26-13:22
Look of the day😍 Jeg liker makeupen litt naturlig. Enkelt
Look of the day😍 Jeg liker makeupen litt naturlig. Enkelt og greit☺️ Ha en flott dag alle flotte damer her inne🌸
Blush Stick 42 Rose Perfection
GinZing SPF 40 Energy-Boosting Tinted Moisturizing Face Cream Light to Medium Skintone
Full-On Plumping Lip Polish Dolly
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Johanne
Beauty Pro
05/05/26-10:12
Helgens makeup look💄💋 Var en tur på kino til The Devil
Helgens makeup look💄💋 Var en tur på kino til The Devil wears Prada 💄 Så makuepen er basert på filmen. Lipstick er Dior 999!
Rouge Dior Couture Color Satin Lipstick Refill 999 Satin
Maryna
Beauty Pro
04/05/26-13:16
En delikat rosa-nude lipgloss fra L’Oréal Paris. Gir jevn
En delikat rosa-nude lipgloss fra L’Oréal Paris. Gir jevn dekning og ser naturlig ut på leppene. Har en lett mint-/mentoleffekt som prikker litt og gir visuelt mer volum. Finishen er glansfull, ikke klissete og komfortabel å bruke – passer godt til hverdagsmakeup.
Glow Paradise Balm-in-Gloss 412 I Heighten
Maryna
Beauty Pro
04/05/26-12:31
Два тональні креми, які я обожнюю, вони мені ідеально
Два тональні креми, які я обожнюю, вони мені ідеально підходять. Вони надають шкірі сяючого, свіжого та дуже природного вигляду без ефекту маски. Хтось може порадити щось подібне з таким самим ефектом? ✨
Klikk på et svar for å stemme
Kan noen anbefale noe lignende med samme effekt?
17stemmer
Ja, jeg har en favoritt
Nei, men vil gjerne se anbefalinger
Giorgio Armani Luminous Silk Foundation 4.1
Double Serum Foundation L1C
Vilde Marlén
Beauty Pro
03/05/26-11:26
Anastasia Beverly Hills Brow Definer gjør virkelig en stor
Anastasia Beverly Hills Brow Definer gjør virkelig en stor forskjell for sminkelooken min. Den hjelper meg med å forme brynene på en presis, men fortsatt naturlig måte, slik at ansiktet mitt får mer definisjon og uttrykk. Jeg liker hvordan produktet gjør det enkelt å fylle inn små områder der brynene mine trenger litt ekstra fylde, uten at resultatet blir for hardt.
Archibrow Brow Pencil Granite
Vilde Marlén
Beauty Pro
03/05/26-11:24
Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder bidrar til å
Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder bidrar til å sette makeupen min på plass og gi huden min en jevn, soft-focus finish. Pudderet demper glans uten å gjøre huden tung eller kakete, og gjør at foundation og concealer ser mer polert ut gjennom dagen.
Klikk på et svar for å stemme
Hva synes du om pudderet?
24stemmer
Liker det veldig godt!
Ikke verd hypen
Nei, ikke prøvd
Brush No 14 - Detail Setting