/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Legge til
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Sara
Beauty Star
29/08/24-14:23
La Rouge Posay til ansiktsvask, og hudkrem. Samt BeeSnail
La Rouge Posay til ansiktsvask, og hudkrem. Samt BeeSnail toner. Fenty beauty foundation i lyseste nyanse (gotta change that up, too light!) med Anastasia palettet mitt (grønt deksel). My fave go to's!
Snail Bee High Content Essence 100 ml
Snail Bee High Content Steam Cream 50 g
Ronald
Beauty Star
29/08/24-13:46
Isabelle
Beauty Pro
22/08/24-16:28
Lip stain + leppomade =👌🤌  (Brukte også Fenty beauty sin
Lip stain + leppomade =👌🤌 (Brukte også Fenty beauty sin lip stain i fargen «Strawberry Sangria» 💋
Benetint 10 ml
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Sofia
Beauty Star
22/08/24-11:20
En så nydelig bronzer den er kjempe god og vert pengene❤️
En så nydelig bronzer den er kjempe god og vert pengene❤️
Terracotta Bronzing Powder 05 Deep Warm
Sofia
Beauty Star
21/08/24-14:23
MIN FAVORITT!! Dette er den perfekte parfymen for alle
MIN FAVORITT!! Dette er den perfekte parfymen for alle aldere den er så fin og har en nydelig lukt ❤️ Du trenger bare en spray for og lukte fantastisk hele dagen❤️
Ari By Ariana Grande EdP 100 ml
Sofia
Beauty Star
21/08/24-14:19
Nydelig body cream ;) har en fin og tykk konsistens og
Nydelig body cream ;) har en fin og tykk konsistens og lukter som sol de Janiero parfymen nummer 68 ! Anbefales ikke for de som er sensitive for lukt ,men ellers et helt nydelig produkt ❤️
Beija Flor Elasti-Cream 240 ml
Christina
Beauty Pro
17/08/24-12:22
Noen av mine hudpleiefavoritter 💆‍♀️
Noen av mine hudpleiefavoritter 💆‍♀️
Facial Razor
Creme 75 ml
Hinoki Shower Gel 250 ml
Hinoki Hand Pomade 55 ml
Hinoki Hand Soap 250 ml
Wonder Potion Hero Oil 30 ml
Christina
Beauty Pro
17/08/24-12:12
Noen av mine favoritter til rent, mykt hår ✨ La'Dor sin anti
Noen av mine favoritter til rent, mykt hår ✨ La'Dor sin anti dandruff shampoo er kanskje den beste jeg har brukt. Jeg syntes ikke den tørker ut håret, og du får mye produkt for pengene. Shue Uemura sin ultimate reset serie er ganske dyr, men har utrolig bra produkter med nydelig duft. L'oreal sitt wonder water gjør håret silkemykt, og det går kjemperaskt å bruke før balsam. Anbefaler alle disse 😍
Anti Dandruff Shampoo 530 ml
Ultimate Reset Hair Serum 30 ml
Ultimate Reset Conditioner 250 ml
Elvital Dream Lenght Wonder Water 200 ml