/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Legge til
AlleProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowQuizMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenNyheter
Birgitte
Beauty Pro
09/05/26-20:44
En ny favoritt, som raskt ble en favoritt, er Clinique sin
En ny favoritt, som raskt ble en favoritt, er Clinique sin High Impact Waterproof Mascara Black. Den holder absolutt det den lover, og er vannfat, men lett å fjerne om kvelden. Selv med sensitive øyne, som lett renner, holder denne hele dagen uten å drysse. Kan varmt anbefales.
High Impact Waterproof Mascara Black
Linn
Beauty Pro
09/05/26-06:12
Gårdagens makeup look!
Gårdagens makeup look!
On-the-Glow Base Vanilla
Arjeta
Beauty Pro
08/05/26-16:46
Favoritt produkt som brukes daglig uavhengig av looken jeg
Favoritt produkt som brukes daglig uavhengig av looken jeg ønsker å oppnå😍💘
Frozen & Fuller Looking Brow Trio Gift Box Taupe
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Arjeta
Beauty Pro
08/05/26-16:44
Et must for det fineste resultate på vipper! Volum volum
Et must for det fineste resultate på vipper! Volum volum volum✨
Lash Clash Mascara Gift Box
Arjeta
Beauty Pro
08/05/26-16:43
For å få den fineste basen er det et must å bruke denne! Gir
For å få den fineste basen er det et must å bruke denne! Gir en naturlig glød som får sminken til å se utrolig fresht ut😍
Lancôme Rénergie H.C.F. Triple Serum-sett
Victoria
Beauty Pro
08/05/26-15:43
💙💜 “You’re entirely hat-tastic!” 💜💙  Tok steget inn i
💙💜 “You’re entirely hat-tastic!” 💜💙 Tok steget inn i Wonderland med denne Madeline Hatter-looken inspirert av ✨Ever After High✨ Fargerikt hår, store vipper, glossy lepper og selvfølgelig en mini tekopp-hatt — akkurat slik Maddie ville ha det 💖 Denne looken handler om å være leken, kreativ og litt “mad” på den beste måten 🫖🌈 Klar for te-selskap i eventyrland? ☕✨
Bridgerton Royal Butter Gloss Lipgloss 1 Angel Food Cake
Eyebrow Pencils Medium Brown
Lash Idôle Flutter 01 True black
Amethyst Eye Shadow Palette
Johanne
Beauty Pro
07/05/26-21:14
Hatt på meg samme sminke i 11+ timer nå. Vært ute på flere
Hatt på meg samme sminke i 11+ timer nå. Vært ute på flere ting i hele dag. Eneste jeg har tatt på mer av er leppe produkter etter mat & drikke. Jeg bruker Urban Decay sin setting spray sammen med Anastasia sin for ekstra glow 🌟
Mini Brow Wiz Deluxe Medium Brown
Johanne
Beauty Pro
07/05/26-11:06
Dagens makeup look! Øyenskyggen og blushen i samme tone. Jeg
Dagens makeup look! Øyenskyggen og blushen i samme tone. Jeg bruker ysl sin baby rosa blush under øyene, også har jeg dratt ut pigment fra øyenskyggen ut i blushen og blendet de sammen! 💕
All Hours Hyper Luminize 01 Libertine Light