/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Legge til
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Aylin
Beauty Pro
13/03/24-23:02
Jeg har i mange år vært stor fan av Maybelline sine
Jeg har i mange år vært stor fan av Maybelline sine produkter, og disse tre er blant de mest brukte til hverdagssminken. Koster lite, er gode og gir god resultat. Anbefales !
Lash Sensational Sky High Cosmic Mascara Black
Fit Me Matte & Poreless Foundation Natural Ivory
Fit Me Matte & Poreless Powder 104 Soft Ivory
Gry-Wenche
Beauty Star
12/03/24-13:45
Rosa lepper er så gøy, men tips til leppeprodukt som ikke
Rosa lepper er så gøy, men tips til leppeprodukt som ikke tørker ut leppene og ikke smitter?
Tattoo Liner Ink Pen Eyeliner 881 Matte Black
Khyle Abegail
Beauty Beginner
11/03/24-11:23
Elsker denne produkt❤️❤️❤️
Elsker denne produkt❤️❤️❤️
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 014 Rosy
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Jeena
Beauty Pro
09/03/24-10:59
Review time✨ Ok so i just bought the buxom plump shot in the
Review time✨ Ok so i just bought the buxom plump shot in the shade peach. I like the product but it’s not that plumping. I think it just makes my lips tingle and give colour. At least that’s how i feel🤪 But what do you gurlies think?
Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum Peach Plush
Amalie
Beauty Pro
08/03/24-14:32
Her er mitt budget beauty! Et tips er å bruke blush og
Her er mitt budget beauty! Et tips er å bruke blush og bronzer til øyenskygge🤩
Cloud Crush Blush Velvet Crush
Azucala
Beauty Star
07/03/24-21:34
Fortesa
Beauty Pro
07/03/24-18:53
Et av mine beste beauty budget sminkerutine, på begrenset
Et av mine beste beauty budget sminkerutine, på begrenset budsjett.💗 Swipe til høyre for å se mine fantastiske produkter! Gull produktet som topper hele budget beauty challengen må være beauty act blushen. Denne koster opprinnelig 200kr, og var satt ned til 25kr i januar🥰🥰
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Light Medium
Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
109 Angled Flat Top Brush
Tuva
Beauty Star
06/03/24-09:28
Less is more - bruk krem produkter og sett lett med pudder
Less is more - bruk krem produkter og sett lett med pudder for en fin glød, ikke for sterke bryn og ikke for mye rundt øynene vil få det til å se mer naturlig ut❤️
Cream Bronzer Golden Tan
Cheek Pop Blush Pink Pop