/ Beauty Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Tilføye
AltBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Malin oline
Beauty Star
16/03/24-13:18
Malin oline
Beauty Star
16/03/24-13:15
I love makeup
I love makeup
Cali Contour & Highlighter Face Palette Light Medium
Dipbrow Pomade Dark Brown
Malin oline
Beauty Star
16/03/24-13:12
Pink makeup
Pink makeup
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Malin oline
Beauty Star
16/03/24-13:10
Blue makeup 💙
Blue makeup 💙
MalinL.A
Beauty Pro
16/03/24-08:35
Beste beauty hack er tinted sunscreen, cream bronzer og
Beste beauty hack er tinted sunscreen, cream bronzer og Blush with glow. Er alt du trenger for healthy rask no makeup makeup look🫶 Som er gull når du må løpe på jobb, trening eller spontant skal noe♡ Ta dem med deg for lett touch up løpet av dagen♡ + din favoritt setting spray♡ Fordell om du e pleier/flink å farge /stelle vipper og bryn. Da er de allerede på plass🫶✨️ Standard go to work makeup✨️
Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum Dolly Babe
Afterglow Liquid Blush Brazen
All Nighter Vitamin C Setting Spray 118 ml
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
14/03/24-23:00
Hvilke hudpleieprodukter sverget du til?  Jeg har prøvd
Hvilke hudpleieprodukter sverget du til? Jeg har prøvd mange produkter fra Filorga, men her har dere mine favoritter 🥰Perfekt for moden hud, og da jeg sliter litt med svettetokter må jeg ha produkter som trekker inn raskt og det gjør disse 😃Ja de koster litt, men det er drøye produkter som varer lenge!
Time-Filler 5 XP Cream 50 ml
Time-Filler Night Cream 50 ml
Time-Filler Eyes 5XP 15 ml
Time Filler Essence 150 ml
Time-Filler Shot 5 XP Face Serum 15 ml
Duo Cleansers Duo Cleanser
NCEF-Shot 30 ml
Time-Filler Mask
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
14/03/24-16:17
Strålende look med kun hudkrem på 1-2-3!  Hvis du ikke
Strålende look med kun hudkrem på 1-2-3! Hvis du ikke ønsker å sminke deg, men fortsatt ønsker å se litt ekstra fin ut så er Filorga Oxygen Glow ansikts og øyekrem viiirkelig det du trenger! Filorga selv kaller denne kremen klar for "The red carpet", og de har helt rett! Du trenger kun en liten mengde av hver og huden får et strålende sunt resultat, og kremen gjør faktisk at din hud ser jevnere, sunnere og bedre ut. -Ja nesten som du har sminket deg! Dette er mitt "go to" produkt når jeg ikke bruker sminke. Men kremer passer også utmerket under sminken. På bilde har jeg kun Oxygen Glow, sensai 38• mascara og en eyeliner 😊 -Anbefales!!
Oxygen-Glow Cream 50 ml
Oxygen-Glow Eye Cream 15 ml
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
14/03/24-14:53
Vårsolen nærmer seg! ☀️  Jeg har prøvd mange solprodukter,
Vårsolen nærmer seg! ☀️ Jeg har prøvd mange solprodukter, men etter at jeg prøvde Filorga sin solserie så har jeg funnet en ny SOLeklar favoritt! 👌🏼 Gir en dyp farge, masse fukt og ikke noe kliss på huden. Jeg bruker solfaktor 30 og den holdt i massevis selv i varmere strøk. Fra nå av er det ingen tvil om hva jeg skal kjøpe!
UV-Bronze After Sun Anti-Ageing Gel 200 ml
UV-Bronze Body SPF50+ 150 ml