/ Beauty Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Tilføye
AltBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
22/05/24-22:06
Glødende brunfarge og silkemyk hud på 1-2-3! 😍 Jeg har
Glødende brunfarge og silkemyk hud på 1-2-3! 😍 Jeg har lenge hatt lyst til å prøve Hickap bronze glow serum, og da den endelig var på lager var jeg rask med å bestille. Fuktgivende hyaluronsyre med en glødende brunfarge hørtes jo nesten for bra ut til å være sant! Men jaggu leverte den på alle punkter! 😃 Resultatet er naturlig og du ser ikke at du har smurt deg inn med noe som helst, og den er så vanvittig lett og rask å påføre! Perfekt i en travel hverdag for en naturlig men glødende look! 🥰
Bronze Glow Serum Hyaluronic Acid 30 ml
Grazyna
Beauty Star
22/05/24-14:04
Vi vet alle viktigheten av solbeskyttelse for å unngå
Vi vet alle viktigheten av solbeskyttelse for å unngå hudskader. Likevel synes jeg "solbrent looken" er veldig attraktiv om sommeren, min lille guilty pleasure 🫣  Her er noen av produktene jeg brukte i dag for å oppnå denne looken på en trygg måte ✨  Hva er dine favorittprodukter for å oppnå en solkysset look? ❤️‍🔥
Solar Protective Milk SPF30 125 ml
Premium Beauty Balm 02 Light Medium-Medium
Rouge Blush Cheek And Cheekbone Blush 999
Vibeke
Beauty Star
21/05/24-19:39
Min sommerlook: dewy fresh, Blush og med en ombre lip💋
Min sommerlook: dewy fresh, Blush og med en ombre lip💋
Super Restorative Rose Radiance Day Cream 50 ml
Brow Care Kit
Macximal Silky Matte Lipstick RUBY WOO
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Mays
Beauty Pro
21/05/24-18:58
for meg selv er nøkkelen for en "clean girl " sminke-look
for meg selv er nøkkelen for en "clean girl " sminke-look fuktighetsgivende før en makeuo-look og blanding av foundation eller hudfarge med en pudderpuff, det gir en airbrush-effekt og får den ikke til å se ujevne ut, og bruker lett rouge og en naturlig leppestift 🥰
Superstay 24H Skin Tint Foundation 6
Fit Me Concealer 10 Light
Cloud Crush Blush Golden Hour
All Nighter Setting Spray 118 ml
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Hoola Bronzer Toasted
Mays
Beauty Pro
20/05/24-22:02
Look for i dag 😚 Share what is your favorite concealer?😜
Look for i dag 😚 Share what is your favorite concealer?😜
Superstay 24H Skin Tint Foundation 6
Lash Sensational Sky High Cosmic Mascara Black
Fit Me Concealer 10 Light
Lifter Gloss Topaz
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Alina
Beauty Star
19/05/24-20:18
For en liten tur til en naboby er dette en enkel makeover!
For en liten tur til en naboby er dette en enkel makeover! Du trenger definitivt Foundation SPF30, en lett rødme og fremheve øyenbrynene dine. Øyenbryn er "rammen" i ansiktet, ikke glem dem.
Afterglow Liquid Blush Orgasm
Teint Idole Ultra Wear Foundation 210C
Almost Lipstick Black Honey
Brow & Lash Styling Kit Taupe
Iselin
Beauty Pro
17/05/24-20:05
En sjelden anledning til litt ekstra pynt 🤭🇳🇴 Testet med
En sjelden anledning til litt ekstra pynt 🤭🇳🇴 Testet med på YSL, ikke prøvd noe særlig av øyensminken deres. Denne ga mye farge og godt med glitter. Angrer på at jeg ikke også kjøpte gull…🙄💛
Sequin Crush Eyeshadow 6 Confident Nude
Sequin Crush Eyeshadow 1 Legendary Gold
Colorgel Lipbalm 103 Peony
Vibeke
Beauty Star
14/05/24-19:26
Prøvde meg på Clean Girl sminke😊
Prøvde meg på Clean Girl sminke😊
Mini Radiant Creamy Concealer Vanilla
Addict Lip Maximizer 001 Pink
Fix + Stay Over Setting Spray 100 ml