/ Beauty Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Tilføye
AltBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Rebecca
Beauty Pro
02/06/24-12:41
Prøvde meg på en dristig øye make-up. Føler jeg ikke fikk
Prøvde meg på en dristig øye make-up. Føler jeg ikke fikk det helt til, men øvelse gjør mester 👀
Ombres G Eye Shadow Undressed Brown
Rebecca
Beauty Pro
02/06/24-12:32
Beauty Transformation Challenge Litt prepping av huden med
Beauty Transformation Challenge Litt prepping av huden med fuktihgetsmaske før påføring av sminke funker best for at sminken skal sitte finest mulig☺️
Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Moisturizing Face Cream 30 ml
Rebecca
Beauty Pro
02/06/24-12:10
Budget beauty challange! Bruker krem-blushen til blush,
Budget beauty challange! Bruker krem-blushen til blush, øyeskygge og lepper! Alt i ett produkt!
Stick Blush Latte
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Karyna
Beauty Star
31/05/24-03:45
Definitely doing more bright lips this summer. I just love
Definitely doing more bright lips this summer. I just love minimal makeup with a pop of color🩷
L'Absolue Rouge Drama Ink Lipstick 502 Fiery Pink
Emilie
Beauty Pro
30/05/24-16:27
Makeup challenge hvor jeg skulle lage en look inspirert av
Makeup challenge hvor jeg skulle lage en look inspirert av Aladdin og Jasmine tilbake i 2020 ❤️
Light Reflecting Foundation Mont Blanc
Elena
Beauty Pro
29/05/24-16:57
Clean Girl look - fikse øyebryn, highlighter og leppebalm
Clean Girl look - fikse øyebryn, highlighter og leppebalm 👌🏼
Brow Wiz Medium Brown
Lip Balm
Roseglow Highlighting Powder
Mays
Beauty Pro
28/05/24-21:47(redigert på 28/05/24-21:48)
et av mine siste favorittkjøp , Jeg liker det Maybelline
et av mine siste favorittkjøp , Jeg liker det Maybelline Super Stay Skin tint det har vitamin c, det er så fint for huden og lett! 😜
Superstay 24H Skin Tint Foundation 6
Aiah Lutf
Beauty Star
26/05/24-17:52
Jeg kjøpte inn Grande sin lash serum og fikk bra resultater.
Jeg kjøpte inn Grande sin lash serum og fikk bra resultater. 💗 Produktet har kort inni øye mitt med uhell par ganger og det ble ikke noe irritasjon, i tillegg min eyelid var helt normal etter ca. 3 mnd bruk. Noen lashes vesker litt skeivt, men de plukker jeg bare vekk.
GrandeLASH-MD Lash Enhancing Serum 2 ml