/ Oi såå fornøyd jeg er med mine nye produkter! 🤩Jeg bruker
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
26/03/24-17:00
Oi såå fornøyd jeg er med mine nye produkter! 🤩Jeg bruker ikke særlig mye sminke, og når det først skjer bruker jeg få produkter.Derfor er det så viktig for meg å finne produkter jeg viiirkelig liker!Nå er jeg slik at jeg elsker å prøve nye ting og er litt lettere shopoholic, så jeg kan sitte i timesvis å lete å lære om nye produkter. 😇-Det er jo nesten en euforisk følelse å legge nye å spennende ting i handlekurven! 🤩 Så jeg elsker å bestille sminke og hudpleie som jeg aaaldri har prøvd… Og det sier seg vel selv at OI så mange bomkjøp jeg har gjort gjennom tidene… 😳 *plystrer falskt* Derfor ble jeg så vanvittig glad når nesten hele min bestilling umiddelbart ble nye favoritter! 😍Jeg bruker alltid en veldig lett hudkrem eller serum som trekker inn umiddelbart under sminke. Filorga Hydra Haul serum/krem passer perfekt.Jeg bruker hverken fondation eller pudder. Kun solpudder, og min nye Nars Laguna Bronzer (3) er nok det beste jeg har noensinne har prøvd! (Og jeg har prøvd latterlig mange! 😐)Og selv om jeg er 42 å kanskje ikke burde så er jeg barnslig glad i skimmer!Så bruker jeg Sensai supreme illuminator highligter med fingrene på kinnbein og en liten dæsj som blendes godt på neserygg, amourbuen over leppene og haketipp.Jeg prøvde også Dior rosy glow blush for første gang, og 001 Pink er en nydelig lys barbierosa som smelter fint inn og er langt fra så rosa som den ser ut. -Perfekt til vår og sommer!Jeg tror kanskje at Rosewood er mer min farge, men jeg klager absolutt ikke! 👌🏼Jeg har øyebryn som du kan telle hårstråene på 20 meters avstand, så å finne brynsprodukter som ikke roper påmalt har alltid vært et problem. Så selv om jeg har kjøpt "alle" nye og hypede produkt så har jeg alltid endt opp med å bruke brynskygge og pensel.-Men ikke nå lenger! 🤩Jeg har prøvd Gimme Brow bryngele før, og det har vært helt ok på den tykkere delen av brynene. Men den tynnere delen er for tynn for bryngele alene. Men nå kjøpte jeg med presizely my brow pencel og resultatet var helt 🤩💃🏼✨⭐️💫👌🏼!!Er det virkelig mulig å få en penn til å se ut som ekte øyebryn? Javisst er det det! -Gimme Brow, gimme more sier jeg bare!! 😅👌🏼Som prikken over I’en brukte en litt større myk kost og børstet lett med Guerlian Teracotta luminizer i gold lett over hele ansiktet og hals bare for å få et veldig diskret frisk glow. ✨Et nydelig produkt som hverken er glitter eller masse skimmer, men gir deg en herlig nesten som litt solkysset glow. -I ❤️ it! 😍Så brukte jeg til slutt Clarins leppeolje uten farge, bare for å få litt gloss. 💋Jeg slengte også på litt mascara før jeg løp ut døren, men det glemte jeg å ta bilde av.-Jeg var så betatt over hvor sunn og frisk min hud så ut etter å kun bruke disse få produktene!Mange synes nok at dette bare er halvparten av produktene man bør bruke, men for meg er dette helt perfekt for å føle meg litt ekstra fin i hverdagen.Og det er lenge siden jeg har vært sååå glad selv etter at jeg har prøvd mine nye produkter! 🥰e siden jeg har vært sååå glad selv etter at jeg har prøvd mine nye produkter! 🥰