Till KICKS.no
Logg inn/registrer deg
Hjem
Beauty Talks
Alle innlegg
Beauty Chatroom
Help a shopper!
Aktiviteter
Competition Time!
PÄgÄende
Testprodukter
Beauty Tester reviews
Beauty Looks
Beauty Kits
Beauty Routines
Hudpleie
Hudpleieinnlegg
SpÞr vÄre hudpleiere!
FÞlg vÄre hudpleiere!
KICKS
KICKS Official
KICKS Beauty Experts
Join the event!
Komme i gang
Innstillinger for informasjonskapsler
Nettstedskart
BrukervilkÄr
Personvernpolicy
Cookie policy
Hjem
/
Beauty Looks
/
Mine 5 favorittprodukt jeg ikke klarer meg uten! đ Hvilke
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
20/04/24-15:11
Mine 5 favorittprodukt jeg ikke klarer meg uten! đ Hvilke et dine topp, 5 hvis du mĂ„ velge? đ Jeg bruker ekstremt lite sminke, og derfor er det veldig viktig for meg at de fĂ„ produktene jeg bruker holder skikkelig god kvalitet! đ Solpudder er min "guilty pleasure". Og nok det sminkeprodukt jeg har gjort desidert mest bomkjĂžp av gjennom tidene.Frem til jeg prĂžvde NARS⊠-Wooow!! đJeg tok en nyanse mĂžrkere enn hva jeg "burde", og da fĂ„r jeg et perfekt solkysset resultat. âïžEn bra blush pĂ„ eplekinn og oppover kinnbeine er viktig for meg, og her er nars orgasm et helt nytt kjĂžp for meg da min favoritt fra Dior forsvant fra hyllene. đJeg er nok egentlig alt for gammel for Ă„ vĂŠre sĂ„ vanvittig glad i shimmer, men det er jeg. SĂ„ gullshimmeret i Sensai supreme illuminator kan jeg nesten ikke leve uten. đOg etter mange Ă„r med napping i min ungdom er bryna veeldig tynne, Ă„ det Ă„ finne Ăžyebrynsprodukt som ikke ser pĂ„malt ut har alltid vĂŠrt et problem.-Frem til jeg fant Gimme Brow! đđŒDenne pennen/kittet er verdt sin velt i gull, og jeg kan regelrett ikke skryte nok om hvor kjapt og enkelt det er Ă„ fĂ„ et skikkelig godt resultat! đ„°Og sĂ„ tilslutt er det mascara.Og bĂ„de LancĂŽme og Sensai 38° har de mest fantastiske voluminĂžse og lengdegivende mascaraer. SĂ„ her bytter jeg litt pĂ„ hvem jeg bruker.đNĂ„ har jeg ramset opp mine topp 5, sĂ„ nĂ„ jukser jeg litt ved Ă„ nevne et 6e.đŹMen er egentlig setting spray sminke? đ€Jeg sprayer ihvertfall pĂ„ litt Urban Decay, og et voilĂ sĂ„ er jeg ferdig đMange synes nok at dette ikke er mer enn halvparten av hva jeg burde bruke, men for meg pĂ„ en middag ute med venner sĂ„ er dette mer enn bra nok đNĂ„ er jeg fryktelig spent pĂ„ Ă„ hĂžre hvem dine favoritter er?! đ€©
38ÂșC Volumising Mascara
Laguna Bronzing Powder 03
Blush Orgasm
Supreme Illuminator Highlighter
All Nighter Setting Spray 118 ml
The Great Brow Basic Kit 3 Warm Light Blonde
Makeup
Glow
Fortsett Ă„ utforske fellesskapet!
Oppdrag
Konkurranser
Hendelser