/ Min "go to" rutine er veldig enkel, rask og med få produkter
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
19/03/24-14:50
Min "go to" rutine er veldig enkel, rask og med få produkter da jeg bruker ekstremt lite sminke generelt.😊
Men det er likevel noe eget med den gode feelingen det gir når du føler deg litt ekstra fin! 🥰
Da jeg er i den alderen som gjør at jeg sliter litt med svettetokter i ansiktet så bruker jeg ikke kremer like før jeg sminker meg.
Svetter jeg med nysmurt ansikt så legger svetten seg på utsiden og jeg kjenner den ikke før jeg tar på ansiktet. -Flaut nok! 🫣
Så jeg må smøre meg noen timer før sminketid slik at det viiirkelig trekker inn, og har jeg ikke tid dropper jeg krem helt og holdent.
Men siden jeg bruker lite sminke er jeg opptatt av en god krem som hjelper litt på utseendet også. Så da blir det Filorga Oxygen Glow ansikt og øye som har et rosaskjør i seg som jevner ut og forbedrer hudens utseende.
Jeg er også veldig glad i Sensai glow base, så av og til bruker jeg denne istedenfor krem 😊
Så bruker jeg solpudder på ansikt og hals. Jeg leter etter en ny favoritt da min gamle fra
artdeco har gått ut. Men akkurat nå er det Nars pudderbronzer. Passer på å bruke gendene for å gni vekk alt overskudd.
Så er det Chanel eller Dior blush på eplekinnene og opp mot kinnbeina, som jeg også visker ut litt med fingrene.
Sensai highlighter i gold er en stooor favoritt!!
Litt med fingertuppene på kinnbein. Nesen, over buen på leppene, en liten dæsj på haketippen og noengangen over eller under ytterkanten av øyebrynene.
Bare litt, og passer på å blende så jeg ikke får skarpe kanter.
Øyebrynsprodukter har jeg prøvd latterlig mange av, men da jeg har så veeeldig tynne øyebryn så er det få produkter som blir fine.
Jeg bruker enten øyeskugge på pensel eller
Benefin Gimme Brow 🥰
Jeg elsker litt skimmer og glitter, og produktene fra Victoria Beckham er en favoritt, sånn at jeg får litt liv på øyelokkene.
Men jeg har også et par paletter fra Dior og Lancome i neutrale lyserosa/gråbeige som jeg elsker.
Så bruker jeg dagens valg av Sensai 38• mascara og avslutter med Urban Decay settelingspray. Og denne er regelrett magisk!
Jeg svetter ikke lenger bort sminken etter noen få timer! 😍👏🏼👏🏼
Enkel og ganske rask sminkerutine som jeg tror mange synes er veldig mangelfull.
Men for meg er den perfekt, og selv om forskjellen kanskje ikke er så stor så føler jeg meg faktisk veldig fin når jeg er ferdig!! 🥰