/ Look of the day 😍✹ I dag gikk jeg for en fresh, glowy og
Izabella
Beauty Star
27/04/26-12:36
Look of the day 😍✹  I dag gikk jeg for en fresh, glowy og
Look of the day 😍✹ I dag gikk jeg for en fresh, glowy og naturlig look med produkter jeg virkelig elsker 💕 ✹ Base: LancĂŽme Teint Idole Ultra Wear – gir superfin dekning, jevner ut huden perfekt og holder seg utrolig godt gjennom dagen uten Ă„ se tung ut. ☀ Bronzer: BeautyAct Soft Glow Cream Bronzer – elsker hvor lett den blender seg inn i huden og gir en myk, solkysset glĂžd. 🌾 Blush: IsaDora kremblush – gir en nydelig dewy finish og fĂ„r huden til Ă„ se frisk og sunn ut. đŸ€Ž Bryn / eyeliner / freckles: NYX brynspenn – sĂ„ allsidig! Jeg brukte den bĂ„de til bryn, en myk liner og smĂ„ fregner for et naturlig look. ✹ Brows: Benefit Gimme Brow+ – perfekt for Ă„ gi brynene mer volum og holde dem pĂ„ plass hele dagen. 💋 Lips: BeautyAct Spicy Lip Plumping Gloss – gir en nydelig glans, litt ekstra volum og den perfekte finishen til looken. 💹 Finish: Alt satt med Huda Beauty pudder og NYX setting spray for ekstra hold og en smooth finish. Veldig fornĂžyd med hvordan looken ble đŸ«¶ #LookOfTheDay #MakeupLook #GlowyMakeup
Blush Stick 44 Coral Rose
Blush Stick 44 Coral Rose
Blush Stick 46 Soft Brown
Blush Stick 46 Soft Brown
Gimme Brow+ - Øyenbrynsgele med naturlig volum Grey
Gimme Brow+ - Øyenbrynsgele med naturlig volum Grey
Fortsett Ă„ utforske fellesskapet!