Till KICKS.no
Logg inn/registrer deg
Hjem
Beauty Talks
Alle innlegg
Beauty Chatroom
Help a shopper!
Aktiviteter
Competition Time!
Testprodukter
Beauty Tester reviews
Beauty Looks
Beauty Kits
Beauty Routines
Hudpleie
Hudpleieinnlegg
SpÞr vÄre hudpleiere!
FÞlg vÄre hudpleiere!
KICKS
KICKS Official
KICKS Beauty Experts
Join the event!
Komme i gang
Innstillinger for informasjonskapsler
Nettstedskart
BrukervilkÄr
Personvernpolicy
Cookie policy
Hjem
/
Beauty Looks
/
Finnes det noe som heter for mye glow? -Neeei!! đ€©âšâïž Det
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
12/06/24-17:19
(redigert pÄ 12/06/24-18:17)
Finnes det noe som heter for mye glow? -Neeei!! đ€©âšâïž Det er mange som synes at nĂ„r man har passert 40 sĂ„ skal man ikke glitre sĂ„ mye lenger, men akkurat der er jeg DYPT uenig!! Akkurat dette med glow og shimmer er noe som engasjerer meg dypt, sĂ„ forbered dere pĂ„ litt av en avhandling!! đ đ Jeg holder meg selvsagt unna partyglitteren, men glow, shimmer og enda mer glow kan jeg virkelig ikke fĂ„ nok av!! đ„° Jeg starter ofte Filorga Oxygen Glow som er en magisk ansiktskrem pĂ„ krukke. Jevner ut fargen Ă„ fĂ„r deg til Ă„ strĂ„le pĂ„ en naturlig vakker mĂ„te uten shimmer. Vil jeg ta det hakket lenger blander jeg enten inn iconic eller beautyacts sine mixology drops i min vanlige ansiktskrem, og da varierer jeg litt mellom gull, perlemor eller rosegull etter Ă„rstid og humĂžr. đ Men Ă„rets favoritt, og noe helt nytt for meg er Hickap Bronze glow serum. Hyaloronsyre som dypner og forbedrer min brunfarge med vanvittig rask og enkel pĂ„fĂžring og et sĂžmlĂžst og meget naturlig resultat! (Mitt siste bilde) đ€©đđŒ Foundation, skintints eller andre pudder bruker jeg ikke, sĂ„ jeg hopper rett pĂ„ mitt favorittprodukt -Bronzer- med godt med shimmer i seg. đ Enten bruker jeg en av mange gode Artdeco limited edition, Nars eller Guerlain terracotta. Blushen jeg bruker er vanligvis uten shimmer, men dette kompanserer jeg med en nydelig highlighter pĂ„ alle de rette stedene. đ„° Sensai i gull eller filorga i perlemor, her er det sĂ„ masse vakkert Ă„ velge blandt at det er umulig Ă„ nevne noen fĂ„ favoritter. SĂ„ kommer vi til Ă„rets "siste finnish"-favoritter innen glow for min del. Dior face glow palette er nydelig bĂ„de som Ăžyeskygge og highlighter eller enda bedreâŠBruk den med en fluffy bĂžrste som en finnishing touch over hele ansiktet! đ€© Eller hvis du er like barnslig begeistret i gullglow som meg sĂ„ mĂ„Ă„Ă„ dere bare prĂžve Guerlain sin luminizer i goldđ„° Det er den som gir meg den fine gullglĂžden pĂ„ mitt fĂžrste bilde. Og her har jeg brukt ganske mye, du mĂ„ ikke glĂžde fullt sĂ„ mye hvis du ikke vil! đ âš Og helt til slutt vil jeg bare legge til at jeg Ăžnsker ikke Ă„ vinne denne konkurransen da jeg allerede er stolt eier av disse fine premieproduktene.-Men jeg kunne bare ikke gĂ„ glipp av muligheten til Ă„ egne et heeelt langt innlegg om mitt favoritt-tema! đ€©âšđ„° Lykke til alle sammen! đ€đŒ
Backstage Face Glow Palette 004 Gold Rose
Terracotta Luminizer Compact 02 Gold
Mixologist Hyaluronic Foundation Drops 01
Glaze Crayon Nectar
Illuminator Glow
Bronze Glow Serum Hyaluronic Acid 30 ml
Golden Shimmer Glow Mist Face & Body 150 ml
Makeup
Konkurranse
Glow
Fortsett Ă„ utforske fellesskapet!
Oppdrag