/ Det dyre er ikke alltid det beste! đŸ’ȘđŸŒđŸ€©đŸ‘ŒđŸŒ Jeg har prĂžvd
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
19/03/24-15:40
Det dyre er ikke alltid det beste! đŸ’ȘđŸŒđŸ€©đŸ‘ŒđŸŒ  Jeg har prĂžvd
Det dyre er ikke alltid det beste! đŸ’ȘđŸŒđŸ€©đŸ‘ŒđŸŒ Jeg har prĂžvd nĂŠrmere 20 forskjellige tĂžrrsjampoer fra diverse dyre merker for Ă„ finne en favoritt. Og bĂ„de jeg og min lommebok har blitt like skuffet hver gang.💾💾💾 De dufter ofte godt, men de etterlater seg grĂ„skinn og fjerner absolutt ikke noe fett. (Her mĂ„ jeg bare nevne at Olaplex sin tĂžrrsjampo faktisk er veldig bra og anbefales, den er det store unntaket fra regelen!đŸ‘ŒđŸŒ) Selv et av mine favorittmerker Marroccan Oil der det tydelig sto "for brunettes" pĂ„ flasken ga meg heldekkende sĂžlvgrĂ„tt hĂ„r, og det var i tillegg fortsatt like mĂžkkete! 🙄 Men sĂ„ leste jeg noen tips om Budgie her inne og tenkte at jeg kan jo ihvertfall prĂžve.😊 Vanlig pris var jo veldig grei, men jeg var sĂ„ heldig Ă„ fĂ„ kjĂžpt de pĂ„ suuupersalg sĂ„ jeg fylte handlekurven! Jeg har nĂ„ rukket Ă„ prĂžve den ene flasken og jeg er sĂ„ positivt overrasket!!! đŸ˜ƒđŸ‘ŒđŸŒđŸ‘đŸŒ Og det aller beste av alt, jeg er fryktelig opptatt av at alt mĂ„ vĂŠre kjente og dyre merker, men nĂ„ har jeg lĂŠrt meg at jeg trenger faktisk ikke alltid lete pĂ„ "den dyre hyllen"! đŸ€© Det finnes budgetvarianter fra Budgie som virker laaangt bedre enn de dyre som aldri holder hva de lover!!! đŸ„łđŸ„ł -Viva la Budgie!!! Ps, klarte ikke Ă„ tagge noen av Budgies produkter, hvorfor vet jeg ikke đŸ™đŸŒ
No.4D Clean Volume Detox Dry Shampoo 250 ml
No.4D Clean Volume Detox Dry Shampoo 250 ml
Fortsett Ă„ utforske fellesskapet!