/ Det dyre er ikke alltid det beste! 💪🏼🤩👌🏼 Jeg har prøvd
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
19/03/24-15:40
Det dyre er ikke alltid det beste! 💪🏼🤩👌🏼
Jeg har prøvd nærmere 20 forskjellige tørrsjampoer fra diverse dyre merker for å finne en favoritt. Og både jeg og min lommebok har blitt like skuffet hver gang.💸💸💸
De dufter ofte godt, men de etterlater seg gråskinn og fjerner absolutt ikke noe fett.
(Her må jeg bare nevne at Olaplex sin tørrsjampo faktisk er veldig bra og anbefales, den er det store unntaket fra regelen!👌🏼)
Selv et av mine favorittmerker Marroccan Oil der det tydelig sto "for brunettes" på flasken ga meg heldekkende sølvgrått hår, og det var i tillegg fortsatt like møkkete! 🙄
Men så leste jeg noen tips om Budgie her inne og tenkte at jeg kan jo ihvertfall prøve.😊
Vanlig pris var jo veldig grei, men jeg var så heldig å få kjøpt de på suuupersalg så jeg fylte handlekurven!
Jeg har nå rukket å prøve den ene flasken og jeg er så positivt overrasket!!! 😃👌🏼👏🏼
Og det aller beste av alt, jeg er fryktelig opptatt av at alt må være kjente og dyre merker, men nå har jeg lært meg at jeg trenger faktisk ikke alltid lete på "den dyre hyllen"! 🤩
Det finnes budgetvarianter fra Budgie som virker laaangt bedre enn de dyre som aldri holder hva de lover!!! 🥳🥳
-Viva la Budgie!!!
Ps, klarte ikke å tagge noen av Budgies produkter, hvorfor vet jeg ikke 🙏🏼