/ Bronze Glow er min favoritt make up trend så jeg er veldig
Ewelina Marta
Beauty Pro
29/06/24-18:57
Bronze Glow er min favoritt make up trend så jeg er veldig
Bronze Glow er min favoritt make up trend så jeg er veldig glad at kicks arrangerte den type utfordring for oss.😊 Dagens make up begynte jeg kvelden før med litt selvbrun. Vi hadde fantastisk mai men juni var mild sagt variert så 2-3 ganger i uka trenger jeg litt påfyll av tan på ansiktet. Når det gjelder selvbrun jeg har blitt trofast til Biotherm Autobronzant Aqua Serum. Jeg liker at den gir fin og jevn fargen og kan brukes både på kvelden og på dagen. 😎 På morgen begynte jeg min make up med produkten som er årets oppdagelse for meg: Brightening CC Serum i fargen 4 Sunny Flash fra By Terry. Dette er noe mellom tinted moisturiser og primer og er helt fantastisk, jevner hudfarge og samtidiggir litt bronze vibe. Pluss den lukter roser.🌹 Jeg generelt liker produkter som lukter fint. For å jevne under øynene så brukte jeg min favoritt concealer: Armani Luminous Silk. Neste i kø var Dior Glow Maximizer i fargen Bronze. Elsker den! For meg dette er den beste produktet som gir meg sun kissed cheeks. For å få litt extra wow effekt valgte jeg Dior Backstage Rosy Glow Blush i Cherry🍒. I min mening Dior har fantastiske base produkter så ikke rart at min cherry on the top er årets Forever Natural Glow Bronzer. Jeg brukte fluffy brush og spredt den på hele ansiktet. Jeg brukte den i crease. På øyelokk gikk jeg med brun eyeliner fra Mac, Idole Mascara på vippene og Benefit Goof Proof Eyebrow Pencil. Og YSL Loveshine i 44 😘Et voila.
Autobronzant Aqua Serum 50 ml
Autobronzant Aqua Serum 50 ml
Mini-To-Go Brightening CC Serum 3 Apricot Glow
Mini-To-Go Brightening CC Serum 3 Apricot Glow
Luminous Silk Foundation 5.25
Luminous Silk Foundation 5.25
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 016 Bronze
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 016 Bronze
Backstage Rosy Glow 015 Cherry
Backstage Rosy Glow 015 Cherry
Dior Forever Natural Glow Bronzer - Limited Edition 032 Pink Bronze
Dior Forever Natural Glow Bronzer - Limited Edition 032 Pink Bronze