/ Mitt drømmesett består av produkter som kan gjøre enhver dag
Agnes
Beauty Beginner
06/12/24-19:47
CC Red Correct Foundation 45 ml
CC Red Correct Foundation 45 ml
Badgal Energy Gift Box
Badgal Energy Gift Box
Mini Eye Shadow Palette Sugar
Mini Eye Shadow Palette Sugar
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Mitt drømmesett består av produkter som kan gjøre enhver dag magisk, her er hvorfor: Erborian CC Red Correct – Fordi jeg trenger en reddende engel for huden min, som kan trylle bort rødhet raskere enn jeg rekker å si "Bonjour"! Dette produktet er som en fransk hudpleiehelt på tube. Valentino Born in Roma-parfymesett. Hva kan jeg si? Jeg vil lukte som en elegant, uovervinnelig gudinne fra Roma hver dag. Dessuten, hvem kan motstå litt luksus fra Italia? Benefit-sett med POREfessional primer og Hoola bronzer, Fordi jeg drømmer om en feilfri hud og den perfekte solkyssede gløden.. uten å måtte reise til Maldivene! Mini-formatene er perfekte for å holde magien i lomma. Anastasia Beverly Hills palett med nøytrale bruntoner. Fordi jeg trenger våpenet mitt i kampen om perfekte øyeskygge-looks. Anastasia lager paletter som er like kraftige som en kunstners pensel, og jeg er klar til å male verden! Jeg håper dette settet kan bli mitt, slik at hver dag blir som en liten skjønnhetsfest! Kryss fingrene!
Fortsett å utforske fellesskapet!