Xlash kontra Revitalash. -Er den sistnevnte virkelig verdt 1000,- ekstra? 🤔
Vippe og brynserum er det nok mange av oss som bruker, og jeg ser ofte spørsmål om anbefalinger her inne. Så her kommer min erfaring med disse 2. 😊
Jeg hadde aldri brukt slikt før jeg bestilte Xlash for første gang, og hadde ikke helt troa på at dette virket.
Jeg var nemlig en av de som brukte tusenvis av penger på hårvitaminer og serum hver måned i flere år når dette var en greie, men jeg fikk aldri tykkere eller lenger hår! 😕
Men Xlash blåste meg faktisk helt av banen, -WOW!- Det virket jo faktisk!! 🤩
Både vipper og bryn vokste, og jeg var ordentlig bitt av basillen! 🤩
Men så er jeg litt teit på den måten at jeg tenker at dyrt må jo være bedre…
Så etter masse googling av best i test falt valget på Revitalash og Revitabrow som koster ca 1500,- pr stk.
Når Xlash ga slike resultater så måtte jo Revitalash være helt magisk tenkte jeg!
-Men der tok jeg jaggu feil! 😳
Jeg merket absolutt ingen forskjell, selv etter mange måneder og litt inni Revitabrow nr 2. 🥸
Så enden på denne historien er at dyrt er ikke alltid bedre. -Noe jeg faktisk har oppdaget med mange forskjellige skjønnhetsprodukter. Så kanskje det er på tide å forandre min tankegang? 🤔😅
Jeg kommer ihvertfall til å gå tilbake til min Xlash til 499,- så fort den jeg har nå er tom.
Ikke bare sparer jeg mye penger, påføringsapplikatorn på Xlash er 100 ganger bedre og esken den kommer i ser ikke bare mye mer eksklusiv ut, den er også vanvittig praktisk!! 👌🏼👏🏼🤩
Det finnes jo selvsagt vanvittig mange merker på markedet, så kanskje du har brukt noe som er enda bedre?
-Jeg vil veldig gjerne høre om dine erfaringer! 😃
RevitaBrow® Advanced Brow Conditioner 3 ml
RevitaLash® Advanced 3,5 ml
Xbrow Eyebrow Serum 1,5 ml