/ Valentino Voce Viva er uten tvil parfymen jeg strekker meg
Fay Susann
Beauty Pro
10/11/25-14:20(redigert 10/11/25-15:14)

Valentino Voce Viva er uten tvil parfymen jeg strekker meg etter når jeg vil føle meg uimotståelig. Dette er min go-to party-parfyme, men ærlig? Jeg bruker den hele året – den er bare så god.

Duften er feminin, elegant og kraftfull uten å være overveldende. Den åpner saftig og friskt med sprudlende bergamott og mandarin, før den går over til en helt nydelig floral hjerte med appelsinblomst og gardenia. Og basen… wow – varm, myk og sensuell med vanilje, sandeltre og musk som sitter i timesvis.

Holdbarheten er fantastisk, med god sillage – folk legger merke til den, og jeg får alltid spørsmål som «Hvilken parfyme har du på?» 😍

For meg er dette den perfekte duften når du vil: • føle deg selvsikker • skinne på dansegulvet • være både søt, sexy og sofistikert • ha noe som varer hele kvelden (og litt til)

Pluss: ✔ Fantastisk holdbarhet ✔ Luksuriøs og feminin duft ✔ Perfekt til fest, men funker året rundt ✔ Får masse komplimenter

Minus: ✖ Ingen – dette er min signatur 😅

💬 Konklusjon: Valentino Voce Viva er ren girl power på flaske. Elegant, strålende og uimotståelig – en duft for de som vil synes og skinne. Jeg sverger til den, og har ingen planer om å slutte. 10/10 fra meg 💖

Klikk på et svar for å stemme
Har du prøvd ?
52stemmer
Elsker den ❤️
Vil prøve ! 😘
Voce Viva EdP 50 ml
Voce Viva EdP 50 ml
Fortsett å utforske fellesskapet!