✨Min lille glow-rutine med Emma S. og Aurelia ✨
Jeg har brukt Emma S. Exfoliating Enzyme Peel og Aurelia Brightening Anti-Pollution Mask for flere måneder siden, og jeg synes faktisk de fungerer veldig fint sammen.
Jeg starter med Emma S. Exfoliating Enzyme Peel. Dette er en enzympeeling med AHA- og BHA-syrer som skal fjerne døde hudceller og gi huden en jevnere og freshere glød. Den skal bare virke i ett minutt, noe jeg synes er veldig praktisk når man ønsker litt ekstra pleie uten å bruke masse tid. Jeg merker at huden føles glattere og renere etterpå, og den får en fin, frisk glød.
Etter peelingen liker jeg å bruke Aurelia Brightening Anti-Pollution Mask. Den har en deilig, kremet konsistens og føles veldig behagelig på huden. Masken kombinerer blant annet rosa leire med havreekstrakt og probiotiske ingredienser, og skal både rense, tilføre fuktighet og roe ned huden.
Det jeg liker best med denne kombinasjonen, er følelsen etterpå: huden føles ren, myk og godt hydrert, samtidig som den ser mer fresh og glowy ut. ✨
💡 Mitt tips: Jeg ville brukt peelingen først og masken etterpå en gang per uke, spesielt når huden trenger litt ekstra «reset». Husk også at huden kan bli litt rød eller prikkende etter peelingen, noe KICKS oppgir som normalt.