Jeg er så glad for å ha mottatt gaven jeg vant i konkurransen med dag og kveldslook 🩷
Jeg har gledet meg skikkelig til å prøve alt, og det første jeg kastet meg over var parfymen Abercrombie & Fitch - 100% Passion, og jeg ble så positivt overrasket. Dette er duften av sommer, ungdom og bekymringsløshet. Den er veldig saftig og energisk, men har samtidig en varm og lun base. Den gikk rett i hjertet på meg. Jeg tror den passer aller best til den varme årstiden, men det stopper meg ikke fra å bruke den allerede nå. Kanskje det er veldig subjektivt, men av en eller annen grunn minner den meg om en p0rnstar martini cocktail - veldig fristende!!
Kvelden jeg fikk pakken var jeg hos en venninne, og hun ga meg kompliment for parfymen med en gang. Jeg har allerede gitt henne en liten dekanter, for hun har lyst til å teste den ordentlig før hun kjøper en hel flaske.
Effekten av Bouxom - Plump Shot Collagen-Infused Lip Serum kan dere se på det første bildet - dette er bare ett minutt etter påføring. Jeg er mektig imponert, for tidligere plumping produkter har ikke gitt slike resultater. Men vær forsiktig så du ikke smører den utover ansiktet, da huden kan bli rød der.
Balsamen fra Beauty Act gir en eksklusiv glans, masse fuktighet, og lukter i tillegg nydelig av vanilje. Formatet er superpraktisk og ser veldig stilig ut - et lite smykke i håndvesken. Matas Striber – Volume Booster skal jeg teste i helgen før jeg skal ut med venner.
Det var også et veldig koselig kort fra teamet. Tusen takk @KICKS alt passet helt perfekt! 🩷🎀