/ Glød og fukt i hver dråpe – perfekt for tørr hud✨ Jeg har
Kateryna
Beauty Star
26/04/26-08:09

Glød og fukt i hver dråpe – perfekt for tørr hud✨

Jeg har tørr hud, så for meg er det veldig viktig å finne produkter som gir dyp fuktighet uten å føles tunge på huden. Jeg har brukt denne kremen i omtrent 2 måneder – både morgen og kveld etter rens, og noen ganger også under sminke.

Ærlig talt, førsteinntrykket var wow. Teksturen er veldig myk, lett, nesten som en gelkrem, og den smelter bokstavelig talt inn i huden. Den trekker raskt inn, etterlater ingen klissete følelse, og huden blir umiddelbart myk, glatt og ser mer levende ut. Følelsen etter påføring er som om huden har fått en skikkelig dose fuktighet.

Over tid merket jeg at huden holder seg godt hydrert gjennom hele dagen, stramhetsfølelsen forsvinner, og jeg får en fin, naturlig glow. Huden ser mer “plump” og velpleid ut. Dette er et veldig behagelig produkt til hverdags, spesielt hvis huden trenger jevnlig fukt.

Jeg vil også trekke frem HYALURONIC ACID + PEPTIDES Ceramide Capsules Hydra-Plumping Serum – dette er ren kjærlighet. Serumet er virkelig verdt hver krone: teksturen er silkemyk, utrolig behagelig, lett og trekker raskt inn. Resultatet er synlig – huden ser fyldigere og mer strålende ut. Dette er et produkt jeg definitivt ville kjøpt igjen uten å tenke meg om.

Når det gjelder kremen – den er god og behagelig, men jeg ville kanskje tenkt meg litt om før jeg kjøper den igjen.

Det er bare ett minus: emballasjen – jeg synes den var litt upraktisk å åpne.

Alt i alt er dette en veldig fin hudpleieopplevelse som gir en hydrert, velpleid og glødende hud. Har du tørr hud og leter etter noe lett, men effektivt – absolutt verdt å prøve ✨

Fortsett å utforske fellesskapet!