Home

Bli med i communityet
Min feed​
Populære innlegg​
Elena
Beauty Pro
la ut et bilde på Makeup Looks
12/07/26-00:37
🌅 Midnight Sun look 🌅 Inspirert av de vakreste
🌅 Midnight Sun look 🌅 Inspirert av de vakreste solnedgangene på havet 🌊🌅 Varme toner, glødende hud og litt ekstra farge på leppene 💄✨ Perfekt look til lange sommernetter ❤️
LES BEIGES MASCARA MASCARA FOR VOLUM OG DEFINISJON
K.I.S.S.I.N.G Pillow Talk Deep
Unlimited Automatic Eyeliner & Khol 20 Pink Shell 0,35 g
Jenni
Beauty Star
09/07/26-07:13

Mitt siste kjøp

Kiehl's ultra facial creative Olaplex - no7 bonding oil Beauty Act - Angel on the dance floor Kicks hårbånd

Vi skal reise snart, så ville kjøpe en slik krem, som jeg kan bruke både om morgenen og kvelden. Liker den godt. Og Olaplex oil er veldig liten å ta med, har brukt den ganske lenge allerede. Og Beauty Act sin body mist luktet veldig godt og gir fuktighet ganske fint. Må tenke hva man skal pakke for jeg skal bruke kun 1 bagasje med mannen min. 😅

Mitt siste kjøp   Kiehl's ultra facial creative Olaplex -
Ultra Facial Cream 28 ml
Silje
Beauty Pro
03/07/26-16:50

Dette er månedens skjulte perle for meg ✨ Ikke testet før, men så fornøyd! Leppene er fuktet uten å oppleves klissete :) Og gir en fin og ikke for prangende farge :) Kan varmt anbefales videre ! ✨

Dette er månedens skjulte perle for meg ✨ Ikke testet før,
Lip Comfort Oil 08 Strawberry
Heda
Beauty Pro
02/07/26-19:32

Månedens skjulte perle! Om det err et skjønnhetsprodukt jeg elsker og har brukt i år pg dager, så er det pudderet fra Maybelline fit me! det pudderet er elsk og super, til tross hvor god den er i prisen! Når jeg kjøper den så føles det ikke ut som at hele lommeboka mi blir tom :')

Månedens skjulte perle! Om det err et skjønnhetsprodukt jeg
Fit Me Matte + Poreless Powder 115 Ivory
Elena
Beauty Pro
29/06/26-22:35

Beauty Reset ✨🧼

I dag fikk gjenbrukbare bomullspads en skikkelig vask. Jeg elsker produkter som kan brukes om og om igjen. Det er både praktisk, økonomisk og et lite steg mot mindre avfall. En skikkelig Beauty Reset som føles ekstra tilfredsstillende! ✨🫧

Beauty Reset ✨🧼  I dag fikk gjenbrukbare bomullspads en
Elena
Beauty Pro
07/07/26-20:05

På tide å resirkulere 🌍💛

Bruk opp. Klipp opp. Resirkuler. ♻️

På tide å resirkulere 🌍💛  Bruk opp. Klipp opp. Resirkuler.