/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
validert
Samah
Beauty Star
07/05/25-09:53
Okei, dette serumet er magisk! Jeg har testet det i et par uker nå, og huden min føles så mye glattere og renere. Den har liksom fått mer glød, og porene mine ser mindre ut. Elsker at det føles lett på huden og ikke klissete. Litt dyrt kanskje, men verdt det for den fine huden jeg våkner med. Anbefales virkelig hvis du vil gi huden din en liten glow-up mens du sover😊
Okei, dette serumet er magisk! Jeg har testet det i et par
T.L.C. Framboos Glycolic Night Serum 30 ml
validert
Maria
Beauty Star
07/05/25-09:41
Har brukt denne et par ganger nå. Jeg har veldig tørt hår (med extensions). Produktet gjør håret glatt og myktø, og veldig fint at det også er varmebeskyttende. Anbefales 😊
Beauty Tester reviews #39166149
validert
Samah
Beauty Star
07/05/25-09:38
Altså, jeg elsker denne! Jeg har testet D-Bronzi dropsene, og de gir såå fin glød, uten å gjøre huden oransje. Den føles lett på huden og passer perfekt i morgenrutinen min. Jeg blander bare noen dråper med fuktighetskrem, og voilà! litt sol på flaske! MEN jeg synes den kan bli litt mørk hvis man ikke er forsiktig med mengden, spesielt for de med lys hud. Og prisen er litt stiv, så det er ikke akkurat et budsjettvennlig produkt. Men alt i alt, veldig fin for å gi huden litt solkysset følelse uten sol!
Altså, jeg elsker denne! Jeg har testet D-Bronzi dropsene,
validert
Fortesa
Beauty Pro
07/05/25-09:09(redigert 07/05/25-09:12 )
Jeg var så heldig og fikk teste disse No Puff Caffeine Awakening & Revitalizing Eye Patches fra Dolce & Gabbana!!💗 Dersom du våkner med litt hovne øyner eller vil ha en liten prep under sminken spesielt under øynene, er disse helt geniale! Jeg brukte disse på kvelden også, og som en maske under øyene før sminke. Disse har hjulpet utrolig godt på både fukt og minimere disse ringene som jeg har under øyene. Du får et litt ekstra løft og i motsetning til andre merker jeg har prøvd, så funker faktisk disse godt. Et 10/10 produkt fra d&g, kun et lite minus for at det bare er fem sett oppi:/ Definitivt en god anbefaling for disse fra meg til dere. Disse vil jeg kjøpe igjen!🥰
Jeg var så heldig og fikk teste disse No Puff Caffeine
No Puff Caffeine Awakening & Revitalizing Eye Patches 5st 115 g
Kristin
Beauty Pro
07/05/25-09:08
Perfekt til en kveld ute. Søt lukt, men ikke veldig søt. Den er lett og passer perfekt til vår og sommer. For min del kunne den vært enda søtere.
Perfekt til en kveld ute.  Søt lukt, men ikke veldig søt.
validert
Sanna
Beauty Pro
07/05/25-08:31
Jeg var så heldig å fikk testet Lancôme Rénergie H.P.N. UVMUNE Cream SPF50 i en uke nå, og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Kremen har en lett og behagelig konsistens som trekker raskt inn i huden uten å føles klissete eller fet. Den gir god fuktighet, og jeg liker at den har høy solfaktor – perfekt nå som sola er sterkere. Etter noen dager merket jeg at huden min føltes glattere og så litt jevnere ut. Jeg har også merket at sminken sitter bedre når jeg bruker denne kremen under. Den lukter mildt og friskt, og jeg har ikke fått noen urenheter av den. Alt i alt synes jeg dette er en veldig god dagkrem med solbeskyttelse, spesielt hvis du vil kombinere hudpleie og solkrem i ett produkt.
Jeg var så heldig å fikk testet Lancôme Rénergie H.P.N.
Rénergie H.P.N. UVMUNE Cream SPF50 30 ml
validert
Iryna
Beauty Pro
07/05/25-07:23
Denne skrubben overraska meg skikkelig positivt. Jeg har tørre lepper, men den fukter godt og får dem til å se fine ut. Jeg bruker den før jeg legger meg, og smører på en leppebalm etterpå. Selv om krukka ser liten ut, tror jeg den varer kjempelenge. Skikkelig bra produkt!
Denne skrubben overraska meg skikkelig positivt. Jeg har
Nouri Lip Berry Scrub Nourishing & Resurfacing Exfoliator
validert
Anahita
Beauty Pro
06/05/25-18:35
Fikk testet dette herlige produktet. Om jeg hadde hatt mann, hadde jeg likt denne duften på han. Tror jeg selv kommer til å bruke den i blant. Passer høsten best, men også sensommer og tidlig vinter. Har en frisk men krydret duft som gjør den spesiell. Får lyst til å prøve dame versjonen nå. Anbefales på det sterkeste!
Fikk testet dette herlige produktet. Om jeg hadde hatt mann,
100% Passion Men EdT 100 ml