/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Her deler de utvalgte Beauty Testers i communityet sine ærlige anmeldelser av produktene de har fått teste. Søk om å bli en Beauty Tester, noe som betyr at du får teste et gratis produkt, ved å gå til kanalen Testprodukter. Der kan du se hvilke produkter som er tilgjengelige for testing. Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og Kicks kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.
Skriv noe
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Nyeste
validert
Tia
Beauty Pro
13/05/25-17:25(redigert 13/05/25-17:29 )
Jeg ble valgt ut som beauty-tester og fikk muligheten til å prøve denne Abercrombie & Fitch 100% Passion Women, noe jeg satte stor pris på! Duften er spennende – den har en frisk og litt sensuell karakter som gir inntrykk av selvtillit og varme. Personlig foretrekker jeg parfymer som er mer blomstrete og søte, så denne var ikke helt "meg". Likevel må jeg si at den er godt balansert, og den føles som en duft som passer perfekt til både dag og kveld. Jeg endte opp med å gi den videre til en venninne. Den passet henne helt perfekt, og hun fikk flere komplimenter da hun brukte den – alltid et godt tegn! Alt i alt en veldig fin og allsidig duft, bare ikke helt min type. Perfekt for deg som liker litt mer modne, friske og varme parfymer.
100% Passion Women EdT 100 ml
validert
Une
Beauty Star
13/05/25-11:38
Jeg har fått teste 100% Passion Men EdT 100 ml! Teknisk sett en parfyme for menn, men utrolig fin for oss andre som liker litt mer maskuline parfymer. Når den først er påført, kjenner man definitivt et hovedspor av musk, men utover dagen roer den seg ned og man kjenner en mer rund duft av lavendel og plomme. Parfymen er ikke overdøvende, men litt går en lang vei! Anbefaler å gå forsiktig frem i starten Veldig fornøyd!
100% Passion Men EdT 100 ml
validert
TORA
Beauty Star
11/05/25-19:10
Hei! Jeg har vært så heldig å få teste «Redken ACIDIC BONDING CONCENTRATE 24/7 NIGHT & DAY SERUM». Håret mitt er naturlig rett og har ikke vært bleket det siste året, så det er generelt ganske friskt – men det kan bli litt frizzy innimellom. Jeg opplever at dette serumet virkelig har hjulpet med glans; håret ser blankere og sunnere ut, selv når jeg lar det være ustylet! Jeg har stort sett brukt serumet etter dusjen, men også innimellom ellers. Det har fungert veldig godt for meg, og det beste er at man ikke trenger å bruke det hver dag for å merke effekt – noe som gjør at produktet varer lenger. Jeg ble også positivt overrasket over at det ikke får håret til å føles fett eller skittent, slik mange serum og håroljer ofte gjør. Alt i alt er dette et produkt jeg virkelig likte godt! Jeg la ved to bilder av håret mitt før og etter bruk av serumet!
Hei! Jeg har vært så heldig å få teste «Redken ACIDIC
Acidic Bonding Concentrate 24/7 Night & Day Serum 100 ml
validert
Liv
Beauty Star
11/05/25-09:56
Heldige meg som fikk teste denne fra:DOLCE&GABBANA. NOURI-LIP BERRY SCRUB. merket at leppene ble mykere etter bare noen dager. Liten krukke men veldig drøy for det er ikke mye som skal til. Anbefales 100%🫶
Heldige meg som fikk teste denne fra:DOLCE&GABBANA.
validert
Emilie
Beauty Star
10/05/25-12:21(redigert 10/05/25-12:21 )
Var så heldig å motta dette produktet for å teste. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle teste sjampoen fra samme serie, men mottok dette serumet i stedet.  Jeg har nå brukt det i noen uker og er veldig imponert! Har veldig tynt hår med tynne hårstrå, og kan skjeldent bruke serum eller olje i tørt hår siden det tynger og gjør at håret ser fett ut. Dette serumet gjør IKKE det! Brukt det fast morgen og kveld nå og håret føles sterkere ut allerede. I tillegg lukter det utrolig godt, og har en veldig lett konsistens.  Anbefales hvis du har bleket/slitt hår som trenger ekstra pleie :)
validert
Karushya
Beauty Pro
09/05/25-17:34
Jeg har brukt Redken Acidic Bonding Concentrate Serum siden 21. april, og jeg må faktisk si at den har overrasket meg positivt. Håret mitt føles mye mer mykere ut, spesielt etter varmeverktøy. Det ser liksom mindre slitt ut, uten at jeg har gjort noe annerledes i rutinen min ellers. Jeg liker også at den ikke tynger håret, noe jeg ofte opplever med leave-in produkter. Den trekker raskt inn og lukter rent og behagelig, ikke for sterkt. Har brukt den både i fuktig og tørt hår, og begge deler funker fint for meg. Alt i alt, jeg føler håret mitt er sterkere og ser friskere ut etter å ha brukt den fast i noen uker nå. Det er ikke en magisk løsning over natta, men jeg merker faktisk forskjell, og det føles digg.
validert
Larin
Beauty Star
09/05/25-12:18
Abercrombie & Fitch – 100% Passion Men ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Endelig fikk jeg testet Abercrombie & Fitch 100% Passion Men på mannen min – og for en opplevelse det var! Vi begge ble umiddelbart tatt tilbake i tid, for denne duften vekket skikkelig nostalgi. Den minner utrolig mye om Polo Big Pony 4, som var hans gamle signaturparfyme – den han brukte første gang vi møttes. 🥹💖 Duften er frisk, lett og perfekt for sommeren. Den har en ungdommelig energi uten å bli for intens, akkurat passe balansert. Han gleder seg til å bruke den utover sommeren – og jeg gleder meg minst like mye til å kjenne den på han igjen og igjen. En ny favoritt hos oss begge! 🌞✨
Abercrombie & Fitch – 100% Passion Men ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
100% Passion Men EdT 100 ml
validert
Kristina
Beauty Pro
09/05/25-07:15
Jeg fikk til å teste serum dra Dolce and Gabbana med Niacinamide og Vitamin C. Jeg har brukt den om morningen som første steg i min rutinen og jeg liker at den er tynn og silkemyk i teksturen, treker fort i huden. Kjempe fin og stilig flaske som jeg har aldri sett før, det kommer riktig dosering hver eneste gang. Allerede etter 3 dager kjenner jeg at de noen få ujevnheter som jeg har -forsvunnet, huden føles myk, fuktet og elastisk. Der er min første niacinamide serum og jeg har hørt at ofte tåler ikke huden denne ingrediensen, men jeg har sensitiv hud og den har ikke irritert huden min, ingen kviser eller tørre partier. Veldig fornøyd og kan anbefale den. Den er litt dyr men drøy i bruk så jeg tenker å kjøpe ny en når jeg går tom 😍
Jeg fikk til å teste serum dra Dolce and Gabbana med
Re Birth Niacinamide Brightening & Resurfacing Serum 30 ml