/ Har fått Lancôme Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol som
validert
Brianna Alexandra
Beauty Star
05/05/25-09:49(redigert 05/05/25-09:49 )
Har fått Lancôme Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol som testprodukt. Som vanlig, jeg bruker Clarins Double Serum Hydric + Lipidic System. Har vært veldig obs. på å følge bruksanvisningen mht. hvordan det serumet skal tas i bruk. Etter et par uker kan jeg si de følgende: - Tekstur: Elsker teksturen på det serumet. Det er veldig behagelig å smøre på, og huden føles forfrisket, og fyldig. - Lukt: Lukten kunne vært bedre. Den er ikke ubehagelig i det hele tatt, men i min mening det finnes mange produkter der ute som passer bedre - Fuktighet: Rett etter påføring kjennes huden godt fuktig. Dette er noe som for min del er veldig viktig siden jeg sliter med veldig tørr, og sensitiv hud. Dessverre, over tid, jeg følte ikke som at det serumet fungerte godt. Over dagen, selv om jeg brukte den sammen fuktighetskremen som vanlig (Babor Complex C Cream på dagen, og Babor Skinovage Argan Cream på natten). - Reaksjoner: Etter litt jevnlig bruk, jeg har ikke lagt merke til at huden min hadde negative reaksjoner til det serumet (som er viktig grunnet veldig sensitiv hud). - Effekt: Etter litt lengre enn 10 dagers bruk kan jeg ikke si at dette serumet tilbyr den effekten det reklamerer. Skal oppdatere dette etter litt lengre, hvis dette endrer seg. Totalt sett, med hensyn til prisen det produktet selges for, jeg mener at det finnes mye bedre produkter der ute, i bedre pris klasser, som klarer å gjøre en bedre jobb mot porer, og rynker, samt for å oppnå en jevnere, mer ensartet, og strålende hud.
Fortsett å utforske fellesskapet!