/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta et bilde av din fineste, mest inspirerende look og del det med andre Beauty Talkers! Alle innlegg på KICKS Beauty Talks er skrevet av medlemmer i KICKS Club. Innleggene er basert på medlemmenes egne opplevelser, og KICKS kontrollerer ikke om medlemmet har brukt eller kjøpt produktet.

Beauty Looks
Mine Beauty Looks
Legge til
AlleBlack WeekProfesjonell AnsiktspleieMakeupHudpleieHårParfymeKonkurranseBeauty TesterBeautyhackbærekraftNeglerGlowMaskMorgenrutinePeelingKveldsrutineTolk LookenHalloweenNyheterMerry KICKS-mas
Sophie Rosenberg
Beauty Pro
02/05/24-23:15
Sååå mye få med gode produkter har å si! 😃  Jeg bruker
Sååå mye få med gode produkter har å si! 😃 Jeg bruker aldri foundation eller pudder. Kun bronzer, blush, highlight og øyebrynsprodukter. Og er det noe ekstra litt øyenskygge og mascara. Få produkter, men jeg bruker lang tid og mye "prøv og feil" før jeg finner mine favoritter 🥰 Og selv om det er langt mindre enn hva gjennomsnittet bruker så er det mer enn nok for meg 😃
Laguna Bronzing Powder 03
Mini Blush Orgasm
Supreme Illuminator Highlighter
The Great Brow Basic Kit 3 Warm Light Blonde
Iselin
Beauty Pro
01/05/24-07:38
Solen er endelig på plass! ☀️ Jeg foretrekker å korrigere
Solen er endelig på plass! ☀️ Jeg foretrekker å korrigere huden litt til tross for solen, men vil ha lett dekk så fregnene kan melde sin ankomst. Jeg bruker alltid spf 50 i ansiktet, ekstra viktig nå som jeg bruker retinol. Basen består i dag av fire produkter (hudpleie i bunn da) - solkrem, skin tint, bronze drops og litt contour 💛
Synchro Skin Self Refreshing Tint SPF20 215 Light Buna
D-Bronzi Anti-Pollution Sunshine Drops 30 ml
Amalie
Beauty Pro
01/05/24-07:23
Ville bare vise min før og etter makeup look. Har da vært på
Ville bare vise min før og etter makeup look. Har da vært på spa! Noe som var helt fantastisk😍 Viktig å pynte seg når man skal ute på byen🥂
Invisible Illumination Vegan Collagen Serum in Foundation SPF30 5
Lash Idole Mascara Set
Cloud Crush Blush Velvet Crush
Precisely, My Brow Duo Defining Eyebrow Pencil Set Shade 3
Suggested missionSe alle
Bli en Makeup Master
120
Iselin
Beauty Pro
30/04/24-06:46
Enkel måte å fikse frisyren når du ikke opplever at
Enkel måte å fikse frisyren når du ikke opplever at tørrsjampo funker for deg; gi Aveda et forsøk! Positiv etter første forsøk, dag en etter hårvask, og jeg hater å ha fett hår. Sprayen er som væske, ikke tørr. Når produktet tørker oppleves håret lettere og friskere. Den lukter friskt og godt, så definitivt et bedre alternativ enn tørrsjampo for min del. Opplever at det bare tynger håret, uansett merke jeg har forsøkt. Kjøpt etter anbefaling fra flere her inne 🤗
Scalp Solutions Refreshing Protective Mist 100 ml
Iselin
Beauty Pro
30/04/24-06:41
Test av drunk elephant og Sisley contour-stick, meget enkel
Test av drunk elephant og Sisley contour-stick, meget enkel måte å få litt glød og friskhet når man vil holde sminken lett 🥰
Phyto-Blush Twist 5 Contour
D-Bronzi Anti-Pollution Sunshine Drops 30 ml
Hyaluronic Under Eye Primer
Elena
Beauty Pro
26/04/24-13:01(redigert 02/05/24-20:09 )
Klarer du ikke å fa favoritt kremen ut av tuben når det
Klarer du ikke å fa favoritt kremen ut av tuben når det nærmer seg slutt? Da anbefaler jeg trikset mitt å kutte tuben med saks og vet du hva, det er myyyye produkt igjen som er nok til du skaffer deg en ny! 😉 Altså mest mulig valuta for pengene 👌🏼
Body Lotion Beautiful 30 ml
Neringa Puidoke
Beauty Pro
23/04/24-19:58
My Clean girl trendy makeup look Just few products Kylie
My Clean girl trendy makeup look Just few products Kylie foundation , blue shadow liner and the same shadow to do blue mascara💙Same bronzer for eyes and cheeks and thats it💙
Neon Brush Set
UV Primaries Hydra FX Palette
Iselin
Beauty Pro
21/04/24-06:06
30-åra med to svangerskap, to barn, lite søvn og mye kaos
30-åra med to svangerskap, to barn, lite søvn og mye kaos skapte behov for å snu om på hudpleie- og sminkerutine. Spesielt siste svangerskap skapte kaos, det ble utfordrende å sminke rundt øynene grunnet nye linjer og alt ble kaos kort tid etter påføring. I tillegg er det alltid dårlig tid til mor, og noen som skal kravle over ansiktet flere ganger i løpet av dagen. Sminken skal tåle en hel dag med barna, eller sykkeltur til og fra jobb, og helst bli påført på 10 minutt maks. Løsningen for å føle seg litt fresh ble fokus på hudpleie, dernest lett sminke som gjør at jeg føler huden ser frisk og levende ut selv og droppe tanken om «flawless» looken. Sliter du med det samme som meg, sminke som sklir ut, legger seg i rynker, tørr og sliten hud som bare blir kaos utover dagen, kanskje det er verdt et forsøk å legge om rutinene fra 20-åra 🤭 Har nettopp lagt inn en bestilling som jeg håper hjelper ytterligere, venter spent på pakke i posten 😍
Phyto-Poudre Compacte 2 Natural
Le Phyto-Blush 5 Rosewood
Synchro Skin Self-Refreshing Concealer 202 Light
Benefiance Wrinkle Smoothing Eye Cream 15 ml